خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور «حمید صفت» در یک تئاتر

خواننده پرطرفدار حوزه موسیقی رپ؛ نخستین اجرای رسمی خود را در نمایش «لامبورگینی» با هنرنمایی سیامک صفری و اشکان خطیبی به صحنه تئا‌تر می‌برد.

به گزارش ایلنا، حمید صفت که چند سالی هست قطعات و موزیک ویدئو‌هایش در فضای مجازی به شدت مورد توجه است و با آثاری با مضامین عمدتا اجتماعی مورد اقبال عمومی قرار گرفته، در نخستین اجرای رسمی خود به عنوان خواننده در نمایش «لامبورگینی» روی صحنه خواهد رفت.

«لامبورگینی» جدید‌ترین نمایش سیامک صفری و اشکان خطیبی است و این نمایش از ۲۲ تیر ماه در پردیس تئا‌تر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و حمید صفت با‌‌ همان شمایل همیشگی و در قالب یک خواننده رپ در این نمایش به اجرای اثری جدید خواهد پرداخت.

این خواننده پیش از این نیز با اجرای آثاری چون چمران، هیهات، فیک، بخشش و… مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته بود و آثارش با توجه به محتوای سالم و تاثیرگذارش اقبال عمومی را به خود دیده بود.

مجوز فعالیت‌های رسمی حمید صفت در حوزه موسیقی نیز در آخرین مراحل اداری خود قرار دارد و پس از اجرا در نمایش «لامبورگینی» دور جدید فعالیت‌های این خواننده در فضای رسمی آغاز خواهد شد.

بلیت فروشی نمایش «لامبورگینی» از امروز – ۱۱ تیرماه – از سایت «تیوال» آغاز شده و علاقمندان می‌توانند از طریق این سایت نسبت به تهیه بلیت‌های این نمایش اقدام نمایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا