خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای دکتر لاریجانی؛ نگذارید پولشوها روی صندلی‌های مجلس بنشینند

«محمد مهاجری»، فعال رسانه‌ای اصولگرا در خبرآنلاین نوشت:

«رئیس محترم مجلس شورای اسلامی!

1-این روزها قرار است سه لایحه در باره موضوعات مبارزه با پولشویی و پیوستن به قراردادهای جهانی بانکی و جلوگیری از تامین مالی تروریستها ، در جلسات علنی مجلس بررسی شود.شما بیش از همه مستحضرید که عده ای در ماههای اخیر با تهدیدو ارعاب، یا تشویق و تطمیع دنبال این بوده و هستند که این لوایح تصویب نشود و در برخی محافل با بکاربردن تعابیر تحقیرآمیز و وهن آلود به ساحت مجلس قول داده اندکه این لوایح از تصویب مجلس نگذرد.
2-امروز و در نتیجه تلاشهای چندین ساله امریکا و غرب برای تنگتر کردن محاصره اقتصادی ایران و غفلت پاره ای از مسئولان دولتهای قبل، انتقال دارایی های ایران به داخل کشور، جز با رعایت قوانین و مقررات بانکی کشورهای مختلف امکانپذیر نیست. مانند گذشته ها دیگر نمی توان نفت فروخت و پولش را توی بقچه پیچید و وارد کشور کرد. برای خرید و واردات کالا هم جز با استفاده از سیستم بانکی کشورها نمی توان اقدامی کرد. اگر هم بشود حتما با مفسده و رانت همراه است.به دلواپسانی که از یکسو بدزبانی نسبت به شفافیتهای مالی را شروع کرده اند و از سوی دیگر دایه های های مهربانتر از مادر شده اند حالی کنید که همین”چین” جان عزیز شما هم برای پرداخت پول نفتی که از ایران می خرد،حاضر نیست خارج از سیستم بانکی عمل کند. به آنها بگویید همین”هند” به بهانه اینکه در تحریمهای بانکی هستیم پولمان را بلوکه کرده است و در واقع با سرمایه راکد ما در کشور خودش کاسبی می کند. به دلواپسان بفرمایید همین کره شمالی و”اون”جان اگر بخواهد بخشی از سرمایه های بیکرانش را به ما بدهد،شماره حساب می خواهد و چون وارد مقررات بانکی جهانی نشده ایم، از مرحمت”اون” هم محروم می مانیم.

3-دلواپس ها ناله سرداده اند که اگر این لوایح تصویب شود ما نمی توانیم به نهضت های آزادیبخش کمک کنیم چون به اسم مبارزه با تروریسم دست و بال مان را می بندند. دلواپس ها حواسشان نیست که عملا دارند هر نوع اقدام ستایش برانگیز در حمایت از مظلومان عالم را با زبان و قلم خودشان تبدیل می کنند به “تروریسم”. از این گذشته مگر رژیم آدمکش صهیونیستی که نماد کامل تروریسم دولتی است به قواعد بانکی جهانی و FATF پشت پا زده است؟ عربستان کودک کش چطور؟ آنها وحشیگری های خودشان را در لفافه قراردادهای بین المللی توجیه می کنند و ما با ناشیگری ،دفاع مقدسمان از ستمدیدگان را معادل تروریسم معرفی می کنیم. رژیمهای تروریست، در قالب “حق تحفظ” کارشان را پیش می برند و وقتی ما می خواهیم از همین حربه استفاده کنیم(که اتفاقا مقدور و ممکن هست) با کارشکنی مثلا خودی ها مواجهیم. خودی هایی که دل سوزاندنشان برای نهضت های آزادیبخش،مصداق دوستی خاله خرسه است.

4- حتی اگر هنر هم باشد امکانش نیست که دور مملکت را دیوار بکشیم و با دنیا مراودات تجاری نداشته باشیم. مشکلات بزرگ اقتصادی کشور ما جز با سرمایه گذاری خارجی ممکن نیست. اگرخیلی زرنگ باشیم و پول نفت مان را از حلقوم مشتریان مفت خوری مثل چینی ها بگیریم،همه اش می رود برای حقوق و یارانه و مخارج ضروری. بخشی از ان هم می رود برای دله دزدی ها و اختلاسها و املاک نجومی و حقوقهای نجومی!

پس تکلیف میلیونها جوان بیکار چه می شود؟کارخانه های خوابیده را کی بیدار کند؟سفره کم رونق مردمان شهرها و روستاها چگونه پر نان شود؟ جذب سرمایه خارجی گریز ناپذیر است و البته که باید چشمان بیدار حواسشان به همه چیز باشد تا منافع کشور سرجایش بماند. اما برای ورود این سرمایه ها باید سیستم پولی-مالی – بانکی شفافی وجود داشته باشد که حساب و کتابش معلوم باشد تا سرمایه گذار با خیال راحت بیاید.

دلواپس ها حاضر نیستند این سرمایه ها وارد کشور شود. دلیلش؟ روشن است:منافع شخصی شان هوا می رود.

5- هیچ – و تاکید می کنم هیچ – دلواپسی وجود ندارد که فرزندانش بیکار باشند. انها هرگز شرمنده زن و بچه هاشان نیستند. دست شان در پولشویی باز باز است. پول توجیبی بچه هاشان را از همان دلار و یوروهایی می دهند که همین چندماه قبل از توی بازار جمع کرده اند. شاسی بلندهای آقازاده های شان در خیابانها دوردور می کنند. هروقت هم بخواهند پولهایشان را با گونی از مملکت خارج می کنند.

نه گمان کنید دلواپس ها مال این جناحند یا ان جناح. اتفاقا خیلی هاشان فراجناحی اند! یک دستشان توی جیب مردم است و دست دیگرشان را مشت کرده و بالا برده اند و به نفع مردم و علیه سرمایه دارها و آقازاده ها شعار می دهند.

6- آقای دکتر لاریجانی! اجازه ندهید پولشوها بیایند روی صندلی های سبز بنشینند و دست نماینده را بگیرند و روی کلید رای بفشارند. نگذارید مجلس بی هویت شود

دلواپس ها ایجاد ترس می کنند. چون خودشان در برابر بیگانگان نقطه ضعف دارند، می خواهند ملت را – این بار با رای احتمالی مجلس- همچنان در مشقت معیشت نگه دارند. به آنها بفهمانید عزت ایرانی در این نیست که شما اینجا بنشینید و شعار علیه این وان طراحی کنید و همانها را از دهان مردمانی که به اسم عزتمندی اغفالشان می کنید، فریاد بزنید.

عزت در آن است که مردم برای لقمه نانشان لنگ چین و ماچین نباشند. دلواپس ها هم اگر دنبال عزتند، چهارچشمی مراقب باشند هیچ قانونی را بیگانگان بد اجرا نکنند. مگر از شجاعت دم نمی زنند؟ به جای اینکه به خودی ها غر بزنند، بروند توی شکم بیگانه و انجا غرش کنند. نه اینکه از ترس مرگ خودکشی کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. واقعا از یک اصولگرا این حرفها
    خدایا چی می بینم و چی می شنوم آیا باور کنم که از ته دل این مطالب را میگوید یا باز می خواهد اینبار با روش دیگری سرمان شیره بمالد انشا ء اله از سر صدق میگوید.
    چه عجب یک نفر از اصولگر ها پیدا شده که حرف دل ملت را به قلم جاری ساخته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا