خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره نامه بازیکنان چند تیم لیگ برتری برای لغو لیگ

بازیکنان شش باشگاه لیگ برتری در نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند که از شرکت در ادامه لیگ معذورند اما هنوز مشخص نیست این نامه موضع رسمی باشگاه‌هاست یا اعضای تیم خودسرانه این کار را انجام داده‌اند.

به گزارش ایسنا، ساعتی قبل نامه‌ای در رسانه‌ها منتشر شد که از انصراف شش باشگاه از حضور در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد. این نامه به امضای بازیکنان، کادر فنی و اعضای تیم رسیده است.

در انتهای این نامه شفاف نوشته شده است: “کمترین حق ما امضا کنندگان این نامه در شرایط حاضر این است که کلیه عواقب ناشی از شروع لیگ توسط ریاست محترم فدراسیون فوتبال پذیرفته شود با عنایت به مطالب فوق و مادام که این مسئولیت صریحا توسط عالی‌ترین مقام رسمی فوتبال کشور پذیرفته نشده است به منظور صیانت از خانواده و به ویژه فرزندانمان و حفظ حیات ورزشی خود به عنوان تنها وسیله امرار معاش، از شرکت در ادامه بازی‌های لیگ معذوریم.”

با توجه به این نامه، در صورتی که عالی‌ترین مقام رسمی فوتبال کشور، مسئولیت برگزاری ادامه لیگ را بر عهده نگیرد این افراد از شرکت در مسابقات انصراف می‌دهند.

اما مدیرعامل تراکتور درباره این نامه به ایسنا گفت که این نامه از طرف بازیکنان به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ارسال شده است نه از طرف باشگاه. با این صحبت سهرابی، این سوال به وجود می‌آید که موضع باشگاه تراکتور نسبت به این عمل بازیکنانش چیست؟ آیا از این حرکت آن‌ها حمایت می‌کند و در صورت ادامه مسابقات بدون پذیرفته شدن مسئولیت برگزاری آن توسط بهاروند، تیم فوتبال تراکتور در لیگ شرکت نمی‌کند یا به خاطر تصمیم خودسرانه بازیکنان و کادر فنی، توسط باشگاه توبیخ می‌شوند؟

بر خلاف صحبت‌های سهرابی که این نامه را “از طرف باشگاه” نمی‌داند، سیروس دین محمدی، مربی تیم نساجی به ایسنا گفت که “باشگاه این نامه را به آنها داده‌ و خواسته‌ که اعضای تیم همگی آن را امضا کنند.”

بعضی از افرادی که این نامه را امضا کردند، در طول دوران قرنطینه یا همین اواخر در محافل مختلف، شرکت و عکس آن را در صفحه شخصی‌شان منتشر می‌کردند. بعضی از همین بازیکنان تمرینات گروهی‌شان را زمانی شروع کردند که هنوز ستاد مقابله با کرونا مجوز تمرینات گروهی را صادر نکرده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا