خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمدی نژاد درباره ۱۴۰۰: تمایلی ندارم اما آماده فداکاری‌ام

«محمود احمدی نژاد»، رئیس دولت‌های نهم و دهم درباره‌ی انتخابات ۱۴۰۰ گفت: هنوز هیچ فکری نکرده ام به مسئله انتخابات و شخصا هم تمایلی به این کار ندارم. گرچه من هم مانند همه ایرانیان آماده فداکاری در راه ایران هستم.

به گزارش انصاف نیوز کانال دولت بهار، رسانه‌ی نزدیک به احمدی‌نژاد نوشت:

«دکتر احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با شبکه «یو.اس.ایران.تی‌وی»: ایران و آمریکا می‌توانند محور وحدت جهان باشند، ملت ایران و ملت آمریکا هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند، دولت‌های ایران و آمریکا باید راه را برای همکاری دو ملت باز کنند.

احمدی نژاد گفت: من فکر می کنم هنوز تا انتخابات خیلی وقت است. ما باید به فکر امروز باشیم. امسال، سال تحولات در کل دنیا است.

ما باید خودمان را برای آنها آماده بکنیم و مراقبت کنیم تا مردم آسیب نبینند. من فکر می کنم امروز بیش از آنکه به فکر یک منطقه یا جغرافیا باشیم باید به فکر جهان و اصلاح جهان باشیم.

هر اصلاحی که بخواهد اتفاق بیفتد، در ظرف جهان اتفاق میفتد، در ظرف جامعه انسانی اتفاق می‌افتد. من هم یک فرد کوچکی هستم از هفت و نیم میلیارد و دلم می خواهد جهان خوب اداره شود، مردم در رفاه و آسایش باشند، آزادی و عزت و عدالت باشد.

من هنوز هیچ فکری نکرده ام به مسئله انتخابات و شخصا هم تمایلی به این کار ندارم. گرچه من هم مانند همه ایرانیان آماده فداکاری در راه ایران هستم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا