خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال شکایت کاخ سفید از جان بولتون

دونالد ترامپ خاطره‌نویسی جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق دولتش را که به زمان حضور او در کاخ سفید مرتبط می‌شود “بسیار نامناسب” خواند و گفت این یادداشت‌ها شامل اطلاعات محرمانه می‌شود و حتی ممکن است جان بولتون در این کتاب دروغ گفته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، اظهارات دونالد ترامپ دوشنبه در مراسمی در کاخ سفید مطرح شد. پیش از آن اخباری از احتمال اقدام حقوقی کاخ سفید برای جلوگیری از انتشار کتاب جان بولتون منتشر شده بود.

ترامپ گفت: شاید او حقیقت را نمی‌گوید. بارها دیده شده که او حقیقت را نمی‌گوید.

منابع مطلع دوشنبه به فاکس نیوز گفتند، انتظار می‌رود کاخ سفید به زودی از طریق وزارت دادگستری برای جلوگیری از انتشار کتاب خاطرات بولتون که توزیع آن برای ۲۳ ژوئن تعیین شده است، اقدام کند.

کاخ سفید بارها گفته است، کتاب خاطرات بولتون حاوی اطلاعات محرمانه است اما طوری این اطلاعات را بازگو کرده است که نمی‌توان به راحتی آن‌ها را حذف کرد. منابع به فاکس نیوز گفتند که این اطلاعات محرمانه “جزء لاینفک” کل مطلب هستند.

انتظار می‌رود در این خاطرات بولتون آمده باشد که “تخلفات” ترامپ فراتر از جنجال اوکراین است که به استیضاح او منجر شد و همچنین او تصمیمات مهمی با توجه به “محاسبات مرتبط به انتخابات دوباره در انتخابات” داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا