خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فشار دولت به صدا و سیما برای سانسور حداکثری؟ [+عکس]

نامه‌ای از معاون دفتر رئیس جمهور رییس جمهور منتشر شده که در آن دفتر رییس جمهور به پخش شدن فیلم‌هایی که به عنوان «تست فنی» گرفته شده اعتراض کرده است.

سایت اصولگرای مشرق درباره این نامه نوشت:معاون دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای رسمی که به صورت عادی برای رئیس سازمان صدا و سیما ارسال شده، خواستار سانسور حداکثری جلسات هیات دولت شد.

«علی معزی»، معاون دفتر رئیس جمهور در نامه‌ای رسمی که به صورت عادی برای «علی عسگری»، رئیس سازمان صدا و سیما ارسال شده، خواستار سانسور حداکثری جلسات هیات دولت شد.

در بخشی از این نامه با اشاره به پخش زنده جلسه اخیر ستاد ملی کرونا که به درخواست نهاد ریاست جمهوری صورت گرفته ، آمده است:

در این پخش زنده مطالب وزیر بهداشت، معاون ایشان و برخی مباحث درون جلسه ای اعضا با صدا و تصویر و مکتوب پخش و موجب اعتراض شد. هر چند ممکن است از نظر مدیر یک بخش خبری این مطالب محرمانه تلقی نشود و بعدا به صورت های مختلف منتشر گردد اما به لحاظ دستورالعمل های موجود یک تخلف اشکار است‌!

همچنین در این نامه تاکید شده که تصاویری که از طریق نودال از نهاد ریاست جمهوری قبل از شروع پخش زنده دریافت می شود، غیرقابل استفاده و انتشار است مگر اینکه از مسئولان دفتر رئیس جمهور استعلام صورت گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا