خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دبیر ساماندهی مد: دنیا به سمت پوشیدگی می‌رود

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر این تصور است که «دنیا در حال حاضر به سمت پوشیدگی پیش می‌رود و در حال خروج از برهنگی هستند».

خبرنگار انصاف نیوز در حاشیه‌ی گردهمایی طراحان و فعالان حوزه مد و لباس از مرضیه شفاپور پرسید: «شما فکر می‌کنید با محدودیت‌های پوششی موجود، ایران می‌تواند چیزی به عنوان صنعت مد که قابل رقابت با کشورهای دیگر باشد، داشته باشد؟». او پاسخ داد:

«ما الان در حال شکل دادن انجمن طراحان همه استان‌ها هستیم که در واقع مجموعه‌ای از تمام اقوام کشور هستند. در واقع در حال حاضر تلفیقی از علم و هنر را کنار هم گذاشتیم برای تولید لباس‌های پوشیده‌ای که خواستگاه آن‌ها ایران باشد و در حال حاضر مشغول به صادر کردن آن‌ها هستبم که مورد استقبال بسیاری از کشورهای دیگر قرار گرفته است».

او درباره‌ی نام این کشورها گفت:

«برای مثال ایتالیا و فرانسه از کشورهایی هستند که بسیار از لباس‌های تولید شده توسط ما استقبال می‌کنند. با توجه به این که دنیا در حال حاضر به سمت پوشیدگی پیش می‌رود و در حال خروج از برهنگی هستند؛ این برای کشور ما یک فرصت است که جایگاه خود را در این عرصه نشان بدهد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. وقتی مسؤولی در توهمات انقلابی اش غرق باشد و می خواهد انقلابش را به همه جهان (که از قضا هیچکس او را نمی خواهد و به سخنش گوش نمی دهد) منتقل کند، نتیجه اش می شود این حاج خانم که دنیا را عوضی می بیند! دنیایی که به سمت همجنسگرایی و کثافتکاری های بی شمار پیش می رود، در دید این حاج خانم در حال توبه و بازگشت به فطرت حیای انسانی است! هیهات از این همه توهم و سفسطه بازی ها! هیهات از این همه حماقت و حب ریاست ها!

  2. انصاف جان ، احتمالاً این کامنت من رو چاپ نمی کنی ، خُب حق هم داری ولی خودت یواشکی در گوش این… بگو ، ساعت خواب ، دیر رسیدی دیگه داریم رحل اقامت … ساله رو جمع می کنیم تو تازه داری از استقبال دنیا از یاوه هایی که تو خواب تو گوشِت خوندند صحبت می کنی ، به سازمان ملل پیشنهاد می کنم شما و بوکوحرام و داعش و پلیس ارشاد استان آچه اندونزی و امثال شما رو تو صحرای گبی مغولستان جمع کنه و براتون یه کشور تشکیل بده ، اسمش رو هم هرچی می خواد بزاره ، فکر نکنم جمعاً بیشتر از هفت هشت میلیون … با طرز تفکر قرون وسطایی مثل تو اونجا جمع بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا