خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حریرچی: عادی انگاشتن کرونا نگران‌کننده است

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: این تصور که ویروس کرونا ضعیف شده است را از خود دور کنید چراکه این بیماری قطعا در فصل تابستان هم ادامه دارد و در هر شرایطی باید آماده مقابله با آن باشیم.

به گزارش ایسنا حریرچی صبح امروز چهارشنبه (۲۷خردادماه) همراه با قائم مقام دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاور معاون استان‌های صدا و سیما در امور مراکز استان‌ها و عضو ستاد کرونا، یکی از متخصصان عفونی معاونت بهداشتی کشور با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بیمارستان‌ توحید سنندج، بزرگترین بیمارستان استان ویژه بیماران مبتلا به کرونا و بیمارستان کوثر در جریان بررسی مشکلات بیماران و پرسنل و روند بستری بیماران در بخش‌ها بویژه آی‌ سی‌ یو قرار گرفت، از ارزیابی خدمات رسانی کادر درمان به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سنندج و بازدید از بخش‌های آی‌سی‌یو و بخش اورژانس بیمارستان، پرونده بیماران را بررسی و از تلاش مدافعان سلامت در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی از کادر بهداشت و درمان قدردانی کردند.

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا طی چند روز اخیر در این شهر اظهار کرد: نیازمند تلاش و همکاری مردم در زمینه کاهش بیماری هستیم.

حریرچی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اطلاع‌رسانی برای ادامه کمپین در خانه بمانیم باید در راستای اهداف مبارزه با کرونا قرارگیرد، افزود: هماهنگی و عزم و اراده ملی و مسئولان در این شرایط بحرانی بسیار ضروری است و مردم در این شرایط سخت نهایت همکاری با سیستم بهداشت و درمان را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط همگان بیان کرد: باتوجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در کردستان از شهروندان خواستاریم حتی‌الامکان از تجمع و رفت‌وآمدهای غیر ضروری خودداری کنند.

معاون کل وزارت بهداشت ضمن ابراز نگرانی از تغییر باورهای برخی از مردم در مورد ویروس کرونا و عادی انگاشتن آن، بر لزوم استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل تاکید کرد و گفت: این تصور که ویروس کرونا ضعیف شده است را از خود دور کنید چراکه این بیماری قطعا در فصل تابستان هم ادامه دارد و در هر شرایطی باید آماده مقابله با آن باشیم.

حریرچی با بیان اینکه عملکرد سیستم بهداشتی و درمانی کردستان در زمینه بیماریابی، و مقابله با کرونا ستودنی است، تصریح کرد: اگر مردم همکاری کنند شاهد همه‌گیری بیماری کرونا نخواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا