خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه «گزاره جالب توجه» محسنی اژه ای

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشتی تلگرامی نوشت:

آقای محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در باره پرونده طبری سه گزاره جالب توجه دارد.

«ایشان مقدار زیادی پیچیده عمل کرده و بدون تحقیقات یک‌ساله، تخلفات‌شان بروز و ظهور نداشته و فقط شایعاتی بوده است».

«برای بسیاری از معاونین عالی قوه، رئیس پیشین و حتی من احراز نشد که ایشان متخلف است وگرنه حتما اقدامی می‌کردیم».

«اگر کسی از من در مورد اکبر طبری بپرسد و من به او بگویم واقعا از تخلفات وی مطلع نشدم من حق را به او می‌دهم که قانع نشود».

اولبن جمله را اگر بپذیریم بدان معنا است که فسادهای زیادی در سطوح مشابه است که کشف نمی‌شود. زیرا پیچیدگی چندانی در عملکرد طبری وجود نداشته است‌. اتفاقا خیلی هم ساده این کارها را کرده. بعلاوه داشتن این همه ثروت برای کارمند عادی چون او به تنهایی قرینه‌ای بر انجام جرم است.

گزاره دوم نشان می‌دهد که رییس و معاونین قوه در ان مقطع به تخلفات وی رسیدگی کرده‌اند و تخلف برایشان احراز نشده. درباره این که چگونه رسیدگی شده توضیحی نداده‌اند.

گزاره سوم خیلی روشن است. ایشان صادقانه می‌گویند اگر کسی ادعای او در گزاره دوم را نپذیرد حق دارد؟ به نظر می‌رسد بهتر از این ممکن نبود که حقیقت آنچه گذشته توصیف گردد.

اگر معلوم شود که آن ۴میلیارد و دویست میلیون تومان که به قیمت الان بالای ۴ میلیون دلار است کجا هزینه شده ماجرا روشن‌تر نیز خواهد شد. همان پولی که در برابر پرسش دادگاه که چکارش کردی گفت به شما مربوط نیست. حدس میزنم اگر در امر بظاهر خیری مثل احداث ساختمان صرف نشده باشد احتمالا به خارج منتقل شده باشد. بطور قطع دادگاه می‌تواند از طریق حسابهای بانکی رد ان را پیدا کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دوشخصند که بیشترین اطلاعات را دارا هستند اقایان رییسی واژه ای………لطفا بپرسید علت استعفای اقای مروی چه بود ونامه هایش چه بودند؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا