خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره‌ پرونده‌ی «قتل ریحانه»

کانال روزآروز نوشت: دادخدا سالاری، دادستان کرمان، اعلام‌کرده: پدر دختر کرمانی، ریحانه عامری، در بازجویی‌های‌اش گفته قصدی برای کشتن دخترش نداشته و تنها برای ترساندن ریحانه یک لوله آب را به سوی او پرتاب کرده که در اثر خوردن میله با سر، این دختر ۲۲ساله جان باخته.

دادستانی کرمانی تاکید کرده «به‌هیچ‌وجه در این حادثه، مسائل ناموسی و انتقام‌گیری مطرح نیست و تنها دعواهای خانوادگی دلیل این حادثه بوده.»

این مقام‌قضایی کرمان «رسانه‌های معاند» و «فضای مجازی» را متهم کرده که با «اغراض خاصی»، دروغ‌هایی به «حادثه» کشته‌شدن دختر کرمانی افزوده‌اند و دراین‌باره به رسانه‌ها هشدار داده! /بنابر گزارش ایسنا

دادستانی کرمان روشن نکرده چون قاتل گفته قصد کشتن دخترش را نداشته و صرفا قصد ترساندن‌اش را داشته، پس قتل غیرناموسی است یا دادستانی در تحقیق‌های‌اش به این نتیجه رسیده.

دیشب رسانه‌ها نوشته‌بودند، ریحانه عامری، دختر ۲۲ساله کرمانی، بر سر دیر آمدن به خانه با پدرش درگیر شده و پدر در نبود خانواده فرزندش را به قتل رسانده، در بیابان‌های اطراف شهر پرت کرده و تا دیرگاهانِ شب هم مُقُر نیامده بود و اگر زودتر لب گشوده‌بود، شاید دختر نیمه‌جان از مرگ بر اثر شدت خون‌ریزی نجت پیدا می‌کرد.

دادستانی نگفته چه‌قدر از این روایت رسانه‌ها دروغ است و چرا پدری که قصدی برای کشتن دخترش نداشته، خیلی دیر به قتل اعتراف می‌کند و فرصت نجات ریحانه را از میان می‌برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا