خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توصیف اکبر اعلمی از مهدی کروبی

اکبر اعلمی نماینده‌ی اسبق مردم تبریز در مجلس، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی مهدی کروبی نوشت:

باخبر شدم که دست جناب آقای مهدی کروبی در اثر پوکی شدید استخوان دچار شکستگی شده است. دریغم آمد مجدداً یادی از ایشان نکنم؛

آقای مهدی کروبی ۸۳ ساله یکی از نزدیکترین روحانیون به بنیانگذار راحل جمهوری اسلامی است که متاسفانه هم اکنون در حصر خانگی بسر می‌برند.

گرچه از دوران فعالیت در روزنامه سلام از نزدیک ایشان را کم و بیش می‌شناختم اما این شناخت در طول ۴ سال نمایندگی مجلس ششم بیشتر و عمیق‌تر شد.

مهم‌ترین ویژگی و خصوصیت آقای کروبی که مرا جذب شخصیت ایشان کرده است؛ آزادگی، جوانمردی، لوتی‌صفتی، شجاعت و بامرام بودن این مرد است که در این برهه و در عصری که روبه‌صفتان وارد بازار سیاست شده‌اند و به‌ویژه در میان هم‌لباسی و هم‌حزبی‌های ایشان حکم کیمیا را دارد.

دست‌گیری از گرفتاران که در میان سیاستمداران و قدرطلبان تازه به دوران رسیده به فراموشی سپرده شده، یکی از بارزترین ویژگی‌های کروبی است.

به یاد دارم که در مجلس ششم، کروبی مشکلات زندانیان مطبوعاتی، فعالان موسوم به ملی ـ مذهبی‌ها و دگراندیشان مذهبی و غیرمذهبی و خانواده‌های آنان‌را از نزدیک پیگیری و با آنها دیدار داشت و درصورت لزوم برای حل مشکلات گروه‌ها و طبقات مختلف به رایزنی با دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف و مؤثر می‌پرداخت.

پرونده بازداشت فعالان موسوم به ملی-مذهبی‌ها در سال‌های ۸۲-۷۹ که بنده به‌صورت جدی پیگیر آن بودم یکی از مواردی است که شخصاً از نزدیک شاهد پیگیری‌های آقای کروبی و دیدار ایشان با برخی فعالان وابسته به این گروه و خانواده‌هایشان بودم.

از خداوند سلامتی و طول عمر باعزت برای ایشان و جناب میرحسین موسوی آرزومندم و امیدوارم هرچه زودتر از حصر خانگی رهایی یابند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شورای امنیت ملی هر چه زودتر کلمه حصر را از سر آقا مهدی بردارد بنفع کشور است وبدین ترتیب میتواند از نون دونی درست کردن عده ای برای خود جلوگیری کند وحتی به پیش مشاورش مجتبی واحدی نزد ارباب بفرستد،البته اگر میشد داماد لرستان وعروس آذربایجان را هم همراه کند نور علی نور میشد.

    1
    2
  2. در مناظره ی سال 88 ، احمدی نژاد یک سوال راجع به زندانی کردن زنان شهدا از کروبی پرسید که کروبی یکه خورد وجوابی هم نداد. اگر تمامی ابعاد آن قضیه باز شود، معنای لوطی صفتی جناب آقای کروبی هم بر همگان آشکار می شود.

  3. پادشاهی کو روا دارد ستم بر زیر دست

    دوستدارش، روز سختی، دشمنِ زور آورست

    با رعیّت صلح کن وز جنگ خصم ایمن نشین

    زان که شاهنشاهِ عادل را رعیّت لشکر است (سعدی)

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا