خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فضای مجلس به سمت خط و نشان‌ کشیدن می‌رود»

قاسم میرزایی نیکو»، نماینده‌ی مردم در مجلس دهم گفت: نطق‌ها و صحبت‌های برخی نمایندگان نشان می‌دهد فضای کلی مجلس یازدهم خیلی به سمت خط و نشان‌ کشیدن  می رود؛ به جای کار کارشناسی، تحکم را وارد صحنه کرده‌اند. من نطق چند نماینده را شنیدم خیلی با تندی و پرخشگری صحبت می کنند و دولت و نظام را نشانه می‌گیرند.

میرزایی نکو در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با مقایسه گام اول مجلس یازدهم با مجلس پیشین در بررسی اعتبارنامه‌ها اظهار کرد: با توجه به مقایسه میان دو مجلس فعلی و گذشته که از 7 خرداد شروع به کار کرده است می‌توانیم تفاوت‌هایی را در عملکرد این دو مجلس پیدا کنیم. در قدم ابتدایی باید 20 روز اول مجلس دهم،‌ نوع شکل گیری کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها، یارگیری‌ها و مهم‌تر از همه بررسی اعتبار نامه ها را با مجلس فعلی مقایسه کنیم.

وی ادامه داد: علارغم تهمت‌هایی که برخی از نمایندگان مجلس دهم زده می‌شد و برخی از آنان را یاران کیف انگلیسی‌ها می‌دانستند اما انقدر دوران بررسی اعتبارنامه‌ها را دقیق طی کردند که یک مورد اعتراض هم درصحن نداشتیم؛ اما ظاهرا اگر همین بخش را با مجلس فعلی مقایسه کنیم متوجه تفاوت‌هایی می‌شویم.

این نماینده سابق مجلس گفت: نطق‌ها و صحبت‌های برخی نمایندگان نشان می‌دهد فضای کلی مجلس خیلی به سمت خط و نشان‌ کشیدن  می رود؛ به جای کار کارشناسی، تحکم را وارد صحنه کرده‌اند. من نطق چند نماینده را شنیدم خیلی با تندی و پرخشگری صحبت می کنند و دولت و نظام را نشانه می‌گیرند. آن هم برای دولت که مال نظام است، 24 میلیون رای دارد و مورد تایید رهبری است.

وی تصریح کرد:  به نظر من این مجلس باید  به دشمن خارجی و کسانی که منافع ملی را مورد ضربه قرار دادند توجه کنند و معیارهای‌شان را برای کار کارشناسی تغییر دهند؛ مگر نه گام اول را که کج بردارند تا ثریا دیوارشان کج می‌رود.

میرزایی‌نکو در پایان گفت: همین الان هم مشخص است که رانت سیاسی فعال است. اگر پرونده تاجگردون باید بررسی می‌شد به پرونده دیگران هم باید رسیدگی شود. گرایش فکری آدم ها که نیست، باید با فساد در هر گرایشی مبارزه کرد همین نشان دهنده این است که تا چه اندازه این مجلس به دنبال خودی و ناخودی کردن است.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا