خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خسرو خسروشاهی در دورهمی

خسرو خسروشاهی میهمان امشب برنامه‌ی دورهمی است.

به گزارش انصاف نیوز پخش گفت‌وگوی مهران مدیری با این دوبلور پیشکسوت از دقایقی پیش آغاز شده؛ صدای آقای خسروشاهی یادآور نقش‌های «آلن دلون»، «آل پاچینو»، «آمیتاب باچان»، «داستین هافمن» و… است.

خسروشاهی مدتی قبل در گفت‌وگویی درباره‌ی علت عدم مهاجرت به خارج از کشور گفته بود: «مملكتم را دوست دارم، كارم را دوست دارم برای همین ماندم؛ اینجا پویا هستم».

خسرو خسروشاهی در دورهمی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دو بلور ها منلسب بازیگری نیستند ، بازیگرها با هر صدایی بهتر نقش بازی می کنند تا دوبلورها و این ثابت شده است . برای بازیگری هم هیچ وقت دیر نیست و در هر سنی اگر لیاقت و توانایی داشته باشید می توانی بازیگر خیلی خوب و عالی شوید . من خودم می شناسم کسانی را که در سنین بالا بازیگر شدند و در کارشان خیلی موفق شدند و بازیگرهای خیلی خوبی شدند .

  2. دو بلور ها منلسب بازیگری نیستند ، بازیگرها با هر صدایی بهتر نقش بازی می کنند تا دوبلورها و این ثابت شده است . برای بازیگری هم هیچ وقت دیر نیست و در هر سنی اگر لیاقت و توانایی داشته باشید می توانی بازیگر خیلی خوب و عالی شوید . من خودم می شناسم کسانی را که در سنین بالا بازیگر شدند و در کارشان خیلی موفق شدند و بازیگرهای خیلی خوبی شدند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا