خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و میلان 25 آذر 1401

پخش زنده لیورپول و میلان 25 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببیند. دو تیم امروز در دوبی سوپرکاپ به مصاف هم خواهند رفت. با ما باشید.

لیورپول و میلان امروز و از ساعت 19:00 به وقت ایران در یک بازی دوستانه اما در واقع در چارچوب جام تشریفاتی دوبی سوپرکاپ به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و میلان 25 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و میلان 25 آذر 1401

پخش زنده لیورپول و میلان 25 آذر 1401

لیورپول بحران زده یورگن کلوپ در لیگ جزیره، امیدوار است بعد از جام جهانی قطر 2022 که در مراحل پایانی خود به سر می‌برد، بتواند به روزهای خوب خود بازگردد. میلان پیولی هم این روزها در تعقیب ناپولی است. این دو تیم امروز در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف هم می‌روند.

لیورپول در 5 بازی آخر خود 4 برد برابر ساوتهمپتون، دربی کانتی، ناپولی و تاتنهام کسب کرده اما اولین دیدار خود در دوبی سوپرکاپ را برابر لیون واگذار کرد. میلان اما در 5 بازی آخر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست ثبت کرده است.

نکته جالب ایکه در سالیان اخیر دو تیم 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که هر 4 بازی با برد میلان به پایان رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و میلان 25 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا