خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به مرگ منصوری (بخش دوم)

بخش دوم گزارش واکنش‌های توییتری به خبر مرگ «غلامرضا منصوری»، از متهمان پرونده‌ی اکبر طبری که به گفته‌ی نماینده‌ی دادستان از کشور متواری شده بود را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

محمد کشوری: ‏اخبار ساعت ۲۱ تلویزیون، ساعت ۹.۳۸ به خبر قطعنامه شورای حکام پرداخت و ساعت ۱۰ [!!] چند ثانیه قبل پایان اخبار ساعت ۲۱، خیلی تلگرافی و مختصر به خبر خودکشی قاضی منصوری.
بقیه اخبار پر بود از اعتراضات آمریکا، اخبار کرونا و..
حضرات الان دهه ۶۰ و ۷۰ ه؛ راحت باشید، مردم هیچی نمی‌فهمن.

شوکت خانوم: ‏‎#منصوری رو بردند دم پنجره گفتند افتادگی آموز اگر طالب فیضی! بعد اونم داشته افتادگی می آموخته که جاذبه زمین زیاد بوده متاسفانه! / ‏شاید خدمتکار جوان هتل پیشنهاد بیشرمانه بهش داده از پنجره افتادن رو ترجیح داده به تو دام شیطان افتادن

داوود حشمتی: ‏به حمدالله ماجرای قاضی ‎#منصوری هم با مرگش ختم به خیر شد. دو روز دیگه همه یادشون میره.
فقط این وسط اکانتهای خاص گیج زدن. اول از ‎#عمق‌استراتژیک گفتند بعد خط رو دادن که هماهنگ برید روی ‎#منافقین.
‎#علی‌برکت_الله

حسام‌الدین آشنا: ‏به‌نظر می‌رسد پرونده موسوم به طبری دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست.
بدون وجود شبکه‌هایی فعال در هر سه قوه و چه بسا نهادهای دیگر بعید است فسادی شکل بگیرد که یک متهمش در رومانی از دنیا رانده شود . نکند سر و ته پرونده زده شود. لطفا مراقب ‎#داروی_نظافت باشید.

عبدالله گنجی: ‏بدون تردید اگر ‎#قاضی_منصوری کشته شده باشد(خودکشی نکرده باشد)تنها و تنها هدف حذف وی ضربه به نظام جمهوری اسلامی است چون محاکمه وی تنها راه مفید برای ایران بود و راه دیگری نداشت.از فردا تحلیل ها را ببینید

علی قلهکی: ‏مرگ ‎#غلامرضا_منصوری برای ایران و ق هیچ سودی ندارد؛ طرف‌های دُم‌کلفت فساد باند طبری و خودش در مشت سیستم قضایی هستند.
مرگ این فرد فقط و فقط می‌خواهد هزینه مبارزه با فساد در فقره کله‌گنده‌ها را بسیار بالا ببرد تا هم نظام و هم رئیسی دیگر هزینه مبارزه با فساد را ندهند…

آسید: ‏برادرانه توصیه میکنم که هیجان‌زده و بر مبنای اطلاعات مغشوش و محدود منتشر شده از مرگ ‎#قاضی_منصوری تحلیل نکنید..
چه اینکه با پرونده‌های فساد در حال رسیدگی داخل کشور ارتباطش بدهیم و چه اینکه دست فتنه‌گر گروهک‌های تروریستی معاند نظام را دخیل در آن بدانیم، نیازمند اطلاعات بیشتر است! / ‏اگر جان‌باختن ‎#قاضی_منصوری قتل باشد، در روزهای آینده کارفرمای این ‎#قتل_سفارشی مشخص خواهد شد. تنها کافیست منتظر آغاز بهره‌برداری‌های سیاسی باشیم!
خارجی: سرویس‌های اطلاعاتی خارجی و گشودن پرونده‌های کاذب حقوق بشری
داخلی: جریان نفوذ و تلاش برای توقف نهضت برخورد با مفاسد کلان اقتصادی

جِنلی: ‏آقای طبری جو گرفتمون جوونی کردیم ببخشید

ساری پیشیک: ‏حالا پول هتلش رو کی باید بده؟

محسن بیات‌زنجانی: ‏خسرالدنیا و الآخره…

مجتبی حسینی: ‏آقای باقری،معاون محترم بین‌الملل قوه‌قضاییه یک پرسش:چگونه در حالی که تنها یکی دو ساعت از خبر مرگ ‎#قاضی_فراری می‌گذرد جنابعالی از احتمال ‎#خودکشی او سخن میگویید؟جنازه کالبدشکافی شده؟گزارشی توسط پلیس رومانی تهیه شده؟احتمال خودکشی را از کجا آورده‌اید؟

سعید کاکاوند: ‏بریم ببینیم عقل کل نظام ‎#امنه_سادات_ذبیح_پور راجع به قطعنامه ‎#اژانس و مرگ قاضی ‎#منصوري نظرشان چیست.

بابک مجیدی: ‏تاریخ ‎#طبری شنیدنی‌تر میشه

حیران: ‏حالا دیگه یه پرونده به پرونده‌های بازِ مبهم دیگه اضافه شد. قرار هم نیست “فعلا” ازش سردربیاریم.
به ادامه زندگی‌اتون برسیم بهتره.

محمدصالح مفتاح: ‏معاون بین‌الملل قوه قضاییه فرد شریفی است؛ اما نباید بدون آنکه پرونده رسیدگی شود درباره آن اظهارنظر کند و بگوید: «نبود ‎#منصوری صدمه‌ای به ابعاد مختلف پرونده وارد نمی‌کند/استرداد او می‌توانست به بازگشت وجوه و اموال اختلاس کرده وی و همچنین مجازات او کمک کند/پرونده ابعادش روشن است»

فرشته صادقی: ‏کسی اطلاع ندارد خانواده (زن و فرزندان) قاضی منصوری ایران هستند یا نه؟ بیچاره ها..

آرش رمضانی: ‏مقامات ایرانی جزئیات حادثه‌ی مرگ ‎#قاضی_منصوری را از مقاماتِ رومانی درخواست کردند چون خودشان کاملا از آن بی‌خبرند 🙂

شهرزاد: ‏شما تصور کن اون پرونده چیه که این متهم ردیف نهمش بود! ‎#منصوری

دایی مه‌دی: ‏دست خودته که شریف زندگی کنی و ‎#شرافتمندانه بمیری یا فرار کنی و تو غربت با ‎#ذلت از پنجره پرت شی بیرون

رشید داودی: ‏یکی از ابعاد فساد اینه که متهم هنوز محاکمه و دادرسی نشده حالا هم به این شکل عجیب کشته شده، اونوقت جناب معاون قوه قضائیه میگه ابعاد ماجرای روشنه و نبود متهم (‎#قاضی_منصوری ) خللی در پرونده ایجاد نمی‌کنه!

لیمو: ‏من یه رفیقایی دارم که اگه ازشون بخام هرکسی رو از پنجره هتل می اندازن پایین حتی خودشونو!!

نیوشا صارمی: ‏رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفته: «پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی ‎#غلامرضا_منصوری، فوت وی را تائید کرده است.»در منابع معتبر ندیدم که پلیس بخارست چنین ادعایی کرده باشه و مرسوم هم نیست چند ساعت بعد از مرگ دلیل مرگ با قاطعیت عنوان بشه، حتی در مواردی که روشن‌تر و سرراست‌تر از این است.

علیرضا گرایی: ‏با توجه به نفوذی که گروهک منافقین در کشور رومانی داره هیچ بعید نیست ماجرای از پنجره هتل به بیرون پرت شدن قاضی ‎#غلامرضا_منصوری سناریویی برای حمله به سران جمهوری اسلامی با کلید واژه “اگر می‌آمد نام چه کسانی را فاش می‌کرد” باشه.
به هوش باشیم هر چند برای اظهار نظر خیلی زوده…/ ‏از تجربه قتل‌های زنجیره‌ای این را یاد گرفتیم که؛
ببینید بالای جنازه ‎#قاضی_منصوری کدام گروه بیشتر قیل قال می‌کند، یقه همان گروه را بچسبید!
الان هم که منافقین شده‌اند ولی دم منصوری…

میلاد گودرزی: ‏«قاضی منصوری» به «وکیل حاجیان» پیوست!
مطلعینی فاسد از تاریکخانه پرونده‌های کلان فساد «اقتصادی – قضایی» که هردو به محض فراخوندن‌شون به دادگاه، بشکل عجیبی کشته شدن!
درمورد حاجیان که قاتل شناسایی و فضا شفاف نشد، باید ببینم سرانجام قصه‌ی منصوری چی میشه!

اسکیزوئید: ‏چطور ممکنه خاوری که ۱۰۰ برابر قاضی منصوری دزدی کرده تا حالا کشته نشده اما این قاضی که در واقع جعبه‌سیاه فساد مسئولین […] بوده بعد از ده روز کشته میشه
کشتن نفر نهم پرونده‌ی فساد که نفر اولش در حال محاکمه‌س به ضرر چه کسانی بود ؟

مهدی مهدوی آزاد: ‏قاضی ‎#غلامرضا_منصوری زمانی آیینه ظلم و خفقان در ایران بود. از چند هفته پیش شد آیینه فساد در قوه قضاییه. امروز شد آیینه عبرت.
برای شما […] و سیاستمدار گرامی که فکر می کنید می شود تا ابد پشت پرده زد ‌و بند کرد و روی پرده ادای آدم‌های معتقد و متشرع را در آورد.
چه سرنوشت تلخی

محمد پاداش: ‏مرگ مشکوک ‎#قاضی_منصوری تداعی‌گر خودکشی کاووس سید امامی در اوین است
سید امامی خود را فدا کرد تا دوستانش در امان بمانند
چه کسانی دنبال حذف فیزیکی منصوری بودند؟!

سعید حاتمی: ‏وقتی آشنا راجع مرگ منصوری توییت میزنه یعنی حواس جامعه از گند تصویب قطعنامه باید به سمت مرگ این احمق پرت بشه، با تمام قدرت روی قطعنامه مانور بدید.

امین نیکدل: ‏برای حل پرونده منصوری به این دو سوال پاسخ دهید:
الف)کدام سرویس امنیتی غربی باعث آزادی مشروط او در رومانی شد ؟
ب)نقش سازمان منافقین در پوشش اخبار مربوط به او چیست و چرا سه روز قبل، با درج خبری با دستپاچگی از استرداد منصوری به ایران ابراز نگرانی کرد؟

سیدعلی موسوی: ‏مدتی پیش محمدرضا زائری با اشاره به درگیری محمدهادی مروی معاون اول سابق قوه قضائیه با باند اکبر طبری و برخی دیگر از باندهای فساد، موضوع ارتباط این قضیه با فوت مروی را مطرح کرد. حالا جسد ‎#غلامرضا_منصوری در رومانی پیدا میشود و این گمانه را تقویت میکند!

م. طالبی اردستانی: ‏حدود پانزده سال پیش استادی گفت: برخی احزاب سیاسی ایران قدرت مافیای جهانی برای حذف افراد دارند
مخالفت کردم
ضمن عرض پوزش از استاد گرانقدر، نظرم رو پس میگیرم

خیزران: ‏قاضی بازنشسته منصوری هم به ایران نرسید، ظاهرا بعد از کلی کتک زدن از پله اضطراری هتل پرتش کردن پایین و مرده

حسین رزاق: ‏هزاردستان، قاضی ‎#غلامرضا_منصوری را از پنجره‌ی هتل به بیرون پرت کرد و کشت!

محمدرضا مروارید: ‏اگر مرگ قاضی منصوری تایید بشه،نشانگر اینه که مافیاها در ایران نهادینه شدند.

میثم رمضانعلی: ‏اگه ‎#قاضی_منصوری بر می‌گشت ایران چه کسی یا کسانی رو لو می‌داد؟
برگشتنش به ضرر کیا بود؟

توییت انصاف | واکنش‌ها به مرگ قاضی منصوری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در پاسخ به م. طالبی اردستانی:
    بله، داشته و دارند، این ها همانانی هستند که هنگامی که پس از دستگیری دانیال نژاد و طبری، بررسی پرونده ی فساد به بستگان و خویشاوندان نزدیکشان رسید، کشور را به آشوب آبان 98 کشاندند. همان کسانی که در 1365 در هتل پاریزین به عمیرام نیر اسراییلی صریحا گفتند: ” اگر یک قدم در مقابل خمینی جلو بروید، او صد قدم عقب نشینی خواهد کرد”.

  2. در کشورهایی مثل رومانی،بلغار،آلبانی فقط با پرداخت صدهزار دلار میشود سربریده چند نفر را طلب کرد. احتمال به یقین این قتل توسط کسانی در ایران سفارش شده که بازگشت منصوری برایشان مثل کابوس بود.قاضی منصوری با توجه به پست هایی که سالیان طولانی در قوه قضائیه دارا بود حتما گفتنی های زیاد داشت. آقایانی که در منبرها از مزمت دروغ و حرص،..برای مردم موعظه می کنند خود اسیر این خصلت ها هستند وبقول مولانا : حرص در پیری جهودان را مباد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا