خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی ماهان پیرامون ادعایی درباره‌ی سردار سلیمانی

شرکت هواپیمایی ماهان در بیانیه‌ای نوشت: در پی انتشار خبری در فضای مجازی که به تازگی دست مایه رسانه‌های خبری بیگانه شده است تا بدین وسیله هواپیمایی ماهان و خدمات این شرکت را مورد حمله و تاخت و تاز قراردهند شرکت هواپیمایی ماهان ضمن تکذیب آن و به جهت تنویر افکار عمومی توجه مخاطبان را به موارد ذیل جلب می‌کند.

این شرکت از سال۲۰۱۱ میلادی، یعنی از ۹ سال قبل، تحت شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرارگرفته است و تمام حرکات و رفتار‌های آن تحت نظر سرویس‌های امنیتی دشمنان ایران عزیز قراردارد. بدیهی است در این جنگ رو در رو اگر می‌توانستند کوچکترین بهانه‌ای برای ضربه زدن و زمین‌گیر نمودن این شرکت هواپیمایی به دست آورند هرگز این فرصت را از دست نمی‌دادند و بهترین بهره را از آن می‌بردند.

تا امروز حتی یک مورد تخلف بر علیه هواپیمایی ماهان در هیچ نقطه‌ای از جهان ثبت و اعلام نشده است بلکه با کلی گویی و انتساب اتهامات واهی سعی بر تحریم و تخریب کرده‌اند.

امروز که سردار رشید اسلام، شهید سلیمانی به آرزوی دیرین خود رسیده است، بعید نیست که عده‌ای بخواهند با جعل حکایت و طرح داستان‌های خیالی برای خود شهرتی دست و پاکنند و آن شهید عزیز را مدیون جانفشانی خود قلمداد کنند؛ غافل از این که دروغ نمی‌تواند برای کسی عزت آفرین باشد، زیرا رسوایی برملاشدنش نه تنها عزت را از بین می‌برد بلکه مختصر آبروی گذشته را نیز به باد خواهد داد.

شرکت ماهان اعلام آمادگی می‌کند تا چنانچه هر یک از رسانه‌های معاند، سند یا مدرکی دال بر ادعای مطرح شده در مورد این پرواز اعم از تاریخ پرواز، شماره پرواز یا هر ادعای دیگری دارند با ذکر جزئیات آن بیان نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

بنابراین گزارش به تازگی یکی از خلبانان سابق منصوب به ماهان در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره‌ای از یکی از پرواز‌ها با ادعای حضور سردار سلیمانی و حمل کالا‌های ممنوعه در این پرواز مطرح کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا