خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بارسلونا 0 _ رئال مادرید 4 | رئال نیوکمپ را به آتش کشید و به فینال جام حذفی رسید

بارسلونا 0 _ رئال مادرید 4 ، رئال مادرید با رقم زدن بهترین برد خود در الکلاسیکوهای 28 سال اخیر و با برتری 4 بر 1 در مجموع برابر بارسا به فینال جام حذفی رسید.

به گزارش انصاف ورزشی، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا امشب و به میزبانی آبی اناری‌ها برگزارکننده دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و یا همان کوپا دل ری بودند که رئال مادرید با ارائه نمایشی درخشان ضمن جبران شکست دور رفت، بهترین پیروزی 28 سال اخیر خود در ال کلاسیکو را نیز رقم زد تا کارلو آنچلوتی به بهترین نحو انتقام شکست‌های متوالی خود را از ژاوی جوان بگیرد.

در این دیدار که از ساعت 22:30 به وقت ایران در نیوکمپ آغاز شد رئالی‌ها در ثانیه‌های پایانی نیمه اول موفق شدند روی یک ضدحمله توسط وینیسیوس جونیور به گل برسند تا همه چیز در دو بازی رفت و برگشت به تساوی کشیده شود.

اما نیمه دوم بازی صحنه به آتش کشیده شدن نیوکمپ توسط کریم بنزما و رفقا بود؛ جایی که مهاجم فرانسوی سفیدها هتریکی تاریخی را در بندر بارسلون به ثبت رساند تا آنچلوتی هر چه در چند بازی اخیر مغلوب ژاوی شده بود را یکجا در الکلاسیکو 288ام تسویه کند.

نکته جالب آنکه این پیروزی پس از برد 5 بر 1 رئال در سال 1963 اولین پیروزی با اختلاف 4 گل رئال در نیوکمپ برابر بارسلوناست و جالب تر آنکه این پیروزی تاریخی حالا بعد از پیروزی 5 بر 0 سال 1995 رئال در ال کلاسیکو، مقتدرانه‌ترین پیروزی رئال مادرید برابر بارسلونا در 28 سال اخیر است!

به هر روی با این نتیجه رویای دوگانه ژاوی و شاگردان به باد رفت و کارلتو و پسران فرصت دارند تا چهارمین جام حذفی رئال در 30 سال اخیر را بدست آورند؛ قهرمانی که اگر با پیروزی برابر اوساسونا در فینال بدست بیاید، تبدیل به قهرمانی شماره 20 رئال در کوپا دل ری خواهد شد.

نیمه نهایی کوپا دل ری 2023_2022 (بازی برگشت)

بارسلونا 0 _ رئال مادرید 4 (مجموع 1 _ 4)

گلزنان: کریم مصطفی بنزما (3بار) ، وینیسیوس جونیور

ورزشگاه: نیوکمپ بارسلونا

چهارشنبه 16 فروردین 1402

بارسلونا 0 _ رئال مادرید 4 | رئال نیوکمپ را به آتش کشید و به فینال جام حذفی رسید
بارسلونا 0 _ رئال مادرید 4 | رئال نیوکمپ را به آتش کشید و به فینال جام حذفی رسید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا