خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجید یوسفی کیست؟

نمناک نوشت:

مجید یوسفی یا بهتر بگوییم، بازیگر نقش نیما ربانی سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت، را بیشتر و بهتر بشناسید.

بیوگرافی مجید یوسفی بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

نام :مجید
نام خانوادگی :یوسفی
تاریخ تولد :1364/5/22
محل تولد:تهران
وضعیت تاهل :نامشخص
زمینه فعالیت:بازیگر، صداگذاری، طراح صحنه و ..
شروع فعالیت در بازیگری:1393 تا اکنون

مجید یوسفی

زندگی شخصی مجید یوسفی، نیمای سریال سروش صحت

مجید یوسفی که این روزها او را با نام بازیگر نقش نیما در سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره، میشناسند در تاریخ 22 مرداد ماه 1364 متولد شد. درباره خانواده او در همین حد اطلاعات منتشر شده است که مادرش درگذشته و یک خواهر به نام آناهیتا دارد.

این بازیگر مرد طنز ایرانی، مدرک کارشناسی خود را در رشته طراحی صحنه از دانشگاه سوره دریافت کرد و سالهاست به عنوان هنرپیشه و طراح صحنه فیلم و تئاتر، مشغول فعالیت است.

همسر مجید یوسفی

عباراتی مثل جید یوسفی و همسرش یا عکس همسر مجید یوسفی را در میان جستجوهای برتر مربوط به این بازیگر میتوان دید اما از آنجا که این بازیگر تابحال مصاحبه ای نداشته و در صفحه رسمی خود هیچ تصویر یا مطلبی با هدف اشاره به این مسئله منتشر نکرده است، پس نمیتوان از متاهل بودن او مطمئن بود برای همین تصور می شود، نیما ربانی سریال جدید سروش صحت، مجرد است و هنوز ازدواج نکرده.

ازدواج بازیگران

وضعیت تاهل مجید یوسفی

شروع صداگذاری و بازیگری مجید یوسفی، بازیگر نقش نیما ربانی

در سال 1383، مجید یوسفی فعالیت خود را در دنیای هنر با استخدام به عنوان دستیار صداگذاری در فیلم سینمایی “طبل بزرگ” شروع کرد. او پس از مدتی، در سال 1393، در نمایش تئاتری به نام “جشن بی‌خودی” تحت کارگردانی ابوالفضل کاهانی، برای اولین بار به تجربه بازیگری در تئاتر دست یافت.

اما شهرت و محبوبیت وی بیشتر پس از بازی در نقش “نیما ربانی” در سریال موفق “مگه تموم عمر چندتا بهاره” افزایش یافت. با بازی در این سریال، مجید یوسفی توانست نقش‌های بزرگتر و مهم‌تری را به خود اختصاص دهد و به یک بازیگر مورد توجه و شناخته‌شده تبدیل شود.

علاوه بر بازیگری، مجید یوسفی توانمندی‌های دیگری نیز در صنعت هنر دارد؛ او به عنوان صدابردار، تهیه‌کننده، طراح پوستر و طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند و در این زمینه‌ها نیز موفقیت‌های قابل توجهی داشته است. 

مجید یوسفی و سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

میتوان گفت نقطه آغاز شهرت و شناخته تر شدن مجید یوسفی، سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره می باشد که در حال حاضر از نمایش خانگی در حال پخش است. سریال “مگه تموم عمر چندتا بهاره؟” که از پنجشنبه 25 خرداد ساعت 8 صبح با کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در شبکه نمایش خانگی پخش شده است، یک طنز اجتماعی می‌باشد.

این سریال اولین همکاری سروش صحت با شبکه نمایش خانگی به عنوان کارگردان است و فیلمنامه آن توسط سروش صحت و ایمان صفایی نوشته شده است. با توجه به ترکیب بازیگران و سبک طنزی موضوع سریال، انتظار می‌رود که مخاطبان از تماشای آن لذت ببرند.

سریال با بازیگرانی همچون علی مصفا، کاظم سیاحی، قدرت‌الله ایزدی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، بیژن بنفشه‌خواه و … ساخته شده است. سریال داستانی از نگاه طنزی به جوانی به نام نیما را روایت می‌کند که در آستانه ازدواج قرار دارد اما با مشکلات و چالش‌های مختلفی مواجه می‌شود. نیما همراه با خواهرش، آزیتا زندگی می‌کند و پسرعمویش نیز در زندگی این دو نقش پررنگی ایفا می‌کند.

مگه تموم عمر چندتا بهاره

مجید یوسفی در سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

فیلم سینمایی، نمایش و سریال های مجید یوسفی

مجید یوسفی به عنوان بازیگر در فیلم و نمایش هایی که لیست شده اند، حضور داشته:

  • تمارض
  • دوران عاشقی
  • هجوم
  • نسل آخر
  • سرزمین های شمالی
  • جشن بیخودی
  • مایبر
  • پذیرایی
  • بعد از اتفاق
  • لانچر 5 
  • سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره
فیلم های مجید یوسفی

فیلم های مجید یوسفی

جوایز و افتخارات مجید یوسفی 

مجید یوسفی، قبل از ورود به عرصه‌ی بازیگری، در حوزه‌های مختلف هنری فعالیت داشت. او به عنوان دستیار صداگذار، صدابردار، طراح صحنه، طراح پوستر و بروشور نیز در صنعت هنر فعالیت‌های خود را انجام می‌داد. از جوایز و افتخارات مجید یوسفی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در سال 1390، برنده بهترین صداگذاری (جایزه یاس زرین) از جشنواره ابوموسی برای صدابرداری فیلم “کورگره” شد.
  2. در سال 1391، مجید یوسفی به عنوان صدابردار و صداگذار در دو فیلم مختلف در جشنواره ویدیویی تهران نامزد دریافت جوایز مختلفی شد:
  3.  نامزد بهترین صداگذاری برای فیلم “4 حرفی”.
  4.  نامزد دریافت جایزه یاس زرین برای بهترین صدابرداری از همان جشنواره.
  5. در سال 1392، به عنوان نامزد، برای دریافت جایزه سرو زرین در جشنواره جام جم، به دلیل صداگذاری مجموعه “بچه‌های بهشت” توجه و تقدیر صنعت هنر را به خود جلب کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا