خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقد 5000 کلمه‌ای عباس عبدی درباره‌ی جبهه‌ی مشارکت

عباس عبدی، عضو اولیه ی جبهه ی مشارکت در واکنش و نقد مصاحبه ای از علی شکوری راد، دبیرکل کنونی حزب اتحاد درباره ی مواضع عبدی نسبت به مشارکت، پاسخی 5000 کلمه ای نوشته اما انتشار آن را به خواست برخی دیگر از اعضای آن حزب، به تاخیر انداخت.

 

به گزارش انصاف نیوز، عبدی در کانال تلگرامی خود نوشت: این پاسخ برای درج در مهرنامه نوشته شده بود که در شماره ی دیماه فراموش کردند لذا در نشریه ی صدا 19-10-1394 منتشر کرده اند.

مدیریت محترم ماهنامه مهرنامه

با سلام، در شماره ی اخير مهرنامه (شماره 44 ـ آبان 1394) گفتگويی با آقاي دكتر علي شكوري راد انجام شده است كه در یکی از بخش‌های اين گفتگو به موضوع آقاي هاشمي و مواضع گذشته جبهه مشاركت در این مورد اشاره شده است که بکلی نادرست و قلب حقیقت تاریخی است و به نوعی وهن دوران موفقیت‌های جبهه مشارکت تلقی می‌شود. و از آنجا که در مواردی هم به مواضع بنده اشاره داشتند که ناشی از بی اطلاعی ایشان به امور بود لذا اینجانب پاسخ مفصلی در این باره نوشتم که حدود 5000 کلمه شده است و البته به نقد سایر مواضع مرتبط و بعد از آن نیز پرداختم. با این حال جهت احتیاط برای برخی از دوستان اصلی جبهه مشارکت و دوستان دیگری بیرون از آن نیز فرستادم در این میان نکات جالبی میان ما رد و بدل شد در نهایت همه آنان خواستند که انتشار این پاسخ را به تاخیر اندازم. اگر چه بخشی از دغدغه‌های این دوستان در باره نتایج انتشار این پاسخ بجا بود ولی پذیرش برخی دیگر از آنها نوعی ملاحظه‌کاری را نهادینه می‌کرد که تن دادن به آن موجب بلاموضوع شدن نقد می‌شود. علیهذا و با توجه به جمیع ملاحظات مطرح شده از سوی این دوستان که خیرخواه جامعه هستند این پیشنهاد را می‌پذیرم و نوشته مورد نظر را در زمان مناسب به افکار عمومی تقدیم، و فعلاً به انتشار همین توضیح در مهرنامه بسنده می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا