خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت علیپور به پرسپولیس ؛ راه تیم ملی از پرسپولیس می‌گذرد؟

قرارداد مهاجم سابق پرسپولیس با تیم پرتغالی ماریتیمو به اتمام رسیده است. به نظر می‌رسد این پایان قرارداد می‌تواند فرصتی برای بازگشت علیپور به پرسپولیس باشد.

اگرچه امسال پرسپولیس بعد از سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد، اما این موضوع باعث نشده که کادرفنی و هواداران پرسپولیس ضعف خط حمله پرسپولیس را درنظر نگیرند.

مهدی عبدی بهترین گلزن این فصل پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده است، اما او در چند بازی اخیر افت شدیدی را تجربه کرده است و نتوانسته انتظارات را از خود برآورده کند. حامد پاکدل نیز اگرچه عملکرد نسبتا خوبی داشته اما توانایی‌های او آنقدری نیست که پرسپولیس تنها به او تکیه کند.

از آن طرف امید اول پرسپولیسی‌ها، عیسی آل کثیر نیز دچار مصدومیت بلندمدت شده است و ماه‌ها از میادین دور خواهد بود.

با این اوصاف به نقل از خبرورزشی یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس به دنبال بازگرداندن مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل سابق ایران علی علیپور هستند. علیپور اما اولویت اولش ماندن در تیم‌های اروپایی است اما اگر پیشنهاد خوبی به او نرسد احتمال بازگشتش بسیار زیاد است.

یحیی گل محمدی گویا گزینه دومی را زیرنظر گرفته است. او علاقه زیادی به پیمان بابایی مهاجم تراکتور دارد. پرسپولیس پیشتر نیز تلاش خود را برای جذب مهاجم اول تراکتور کرده بود، اما موفق به اینکار نشد. به نظر اینبار شانس پرسپولیس بسیار بیشتر است و از طرفی خود پیمان بابایی نیز علاقه دارد در پرسپولیس توپ بزند.

فارغ از هر گزینه‌ای روند مهاجمان این فصل پرسپولیس نشان داد که با این مهره‌ها پرسپولیس نمی‌تواند موفقیت‌های سال‌های گذشته‌اش را تکرار کند و باید عناصر جدیدی را برای خط حمله به خدمت بگیرد. ایده آل آنها بازگشت علیپور به پرسپولیس است. حال باید ببینیم که اآیا این انتقال عملی می‌شود یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا