خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ مقامات عربستان: مجرمین زندانی شدند

مقامات سعودی می‌گویند: مرتکبین این عمل غیر انسانی و ناشایست هم اکنون در زندان به سر می برند و پرونده نزد مدعی العموم می باشد.
به گزارش خبرآنلاین حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی و پارلمانی گفت : چهارشنبه گذشته ملاقات مهمی بین حسین صادقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض با عالیرتبه ترین مقام مسئول سعودی درخصوص موضوع دو مأمور مجرم عربستانی صورت گرفت .
در این دیدار مسئول عالیرتبه سعودی در پاسخ به پیگیری های سفیر ایران اظهار نمود : اتفاقی که افتاد مایه تأسف شدید ما و خجالت آور می باشد.
وی گفت : مرتکبین این عمل غیر انسانی و ناشایست هم اکنون در زندان به سر می برند و پرونده نزد مدعی العموم می باشد .
این مقام مسئول در ادامه قول داد : ما جز به اشد مجازات آنها هرگز رضایت نخواهیم داد و شما را در جریان موعد آن قرار خواهیم داد تا خانواده قربانیان از نزدیک شاهد آن باشند.
شایان ذکر است در ملاقات مشابه دیگری ، صادقی سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر خارجه عربستان ، وی نیز با حیوانی خواندن عمل انجام شده گفت : وزارت خارجه عربستان نیز به نوبه خود خواستار اشد مجازات در صدور حکم برای این دو مجرم سعودی می باشد.
قشقاوی در پایان گفت : وزارت امور خارجه در جریان کامل جریحه دار شدن احساسات و افکار عمومی هموطنان عزیز می باشد . به همین دلیل تا حصول نتیجه قطعی به پیگیری مستمر خود ادامه داده ، همگان را در جریان امر قرار خواهد داد.
وی گفت : البته مطالب اغراق آمیز و غیر واقعی نیز عمدتاً در فضاهای مجازی در جریان می باشد که نباید به آنها توجه شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا