خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاج: بعد از حکم پرونده ویلموتس ناگفته‌ها را می‌گویم

مهدی تاج، نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با توجه به اینکه پرونده ویلموتس در حال رسیدگی است و هجمه های نادرستی صورت گرفته بعد از حکم ناگفته ها را مطرح می‌کنم.

به گزارش فارس ،مهدی تاج عنوان کرد: شرایط میزبانی رقابت های آسیایی در بخش های مختلف در حال تغییر است و این تغییرات در هیات رئیسه AFC در حال بررسی و تصویب است. فدراسیون کشورمان در صورت تصویب و ابلاغ، باید شرایط اعلام شده را جهت میزبانی رعایت کند تا ان شالله فرصت های بیشتری در آینده حاصل شود.

رئیس سابق فدراسیون کشور، درباره پرسش داریوش مصطفوی در یک برنامه تلویزیونی از وی عنوان کرد: در هنگام افتتاح حساب بانکی مارک ویلموتس در ترکیه، از طرف فدراسیون تنها خزانه دار و یک مترجم حضور داشتند. در آن زمان فرد دیگری که مدیر برنامه بازیکنان و مربیان دیگر بوده و بنده هیچ شناختی از ایشان نداشته و ندارم و ارتباطی هم با فدراسیون فوتبال در آن زمان نداشته، حضور یافته که در همان مقطع توسط خزانه دار پیگیری و علت را جویا شدم و در گزارش وی، جهت مقامات رسمی و پیگیری کننده نیز اعلام شده است.

وی ادامه داد: براساس رویه جاری در پرونده های مطروحه نزد فیفا چنانچه شخصی موفق به دریافت اقساط دستمزد خود نشود می تواند با ارسال اخطاریه و اعطای یک فرصت مبادرت به فسخ و مطالبه مبلغ قرارداد و خسارات مربوطه کند و این رویه در مورد بسیاری از مربیان و بازیکنان خارجی رخ داده است که خوشبختانه در قرارداد ویلموتس بند هایی وجود دارد که از اجرایی شدن این رویه جلوگیری خواهد کرد. البته نظر نهایی با فیفا است.

تاج افزود: در خصوص قرارداد ویلموتس از جمله مبلغ و مدت قرارداد و انتخاب ویلموتس و وجه پرداخت شده هجمه های نادرستی صورت گرفته که با توجه به این که پرونده در حال رسیدگی است، بعد از حکم نهایی ویلموتس ناگفته هایی مطرح است که جهت استحضار مردم عزیزمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا