خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داستان خواب راننده تاکسیِ دوست آیت‌الله جنتی

به گزارش انصاف نیوز «رشید داودی» طلبه حوزه علمیه قم و از شاگردان سیدحسن خمینی در یادداشتی اینستاگرامی درباره ی احمدی نژاد با عنوان «چرا دیگر کسی از این خواب ها نمی بیند؟ | داستان خواب راننده تاکسیِ دوست آیت‌الله جنتی»، نوشت:

در حال مطالعه یادداشتی بودم، به خوابی که چند سال پیش جناب آیت‌الله جنتی در وصف کرامات معجزه هزاره سوم تعریف کرده بود، برخوردم. بازخوانی آن انبساط خاطری بود و خستگی از تنمان بیرون کرد. این خوشی را با شما تقسیم می کنم:

✅آیت‌الله جنتی در خطبه‌های دشمن شکن نماز جمعه می‌گوید:

«مردم با اشک و نذر و نیاز و توسل به خدا در سوم تیر یکی از هم‌قدهای خود را انتخاب کردند. کمک خدا در حادثه، مشهود است.
یکی از دوستان نقل می‌کرد آن زمان سوار تاکسی شده بود و راننده تاکسی گفته بود من می‌خواهم به آقای احمدی‌نژاد رأی بدهم؛ زیرا مادرم که چند سالی است مرده دیشب به خوابم آمده و گفته به احمدی‌نژاد رأی بده»

⭕️دبیر دیروز، امروز و قاعدتا فردای شورای نگهبان و رییس امروز و احتمالا فرداهای مجلس خبرگان، به همراه سایر دوستان، در روزگار حکمرانی «آن رفته»، با انواع و اقسام خواب ها، چنان به تقدیس او پرداختند که ظرف کم عمقش خیلی زودتر از آنچه گمان می کردند، لبریز شد و دامانشان را گرفت.

⭕️براستی چرا سالهاست دیگر دوستان اهوازی آیت‌الله مصباح خواب نمی بینند یا مادر دوست جناب آقای جنتی دیگر به خواب فرزند نمی آید؟! نکند دیگر به مصلحت نیست آنها خواب بین و اینان خواب گذار شوند؟!

⭕️✅اما گمان میکنم که در ماه های آتی، دوستان دیروز و امروز «آن رفته» خواب هایی برای مردم و نظام دیده یا به وقت لزوم خواهند دید!

✅پی نوشت:
۱. پيامبر عظیم الشأن اسلام صلى الله عليه و آله و سلم در مورد اقسام خواب و رؤیا می فرمایند: «الرؤيا ثلاثةٌ : بُشرى مِن اللّه ِ ، و تَحزِينٌ مِنَ الشيطانِ ، و الذي يُحَدِّثُ بهِ الإنسانُ نَفسَهُ فَيَراهُ في مَنامِهِ

رؤيا سه گونه است :
الف) بشارتى از جانب خدا،
ب) غمى كه شيطان به وجود مى آورد،
ج) و حديث نفسهاى انسان با خويش كه آنها را در خوابش مى بيند.

۲. اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر واجعلنا من خير اعوانه وانصاره والمستشهدین بین یدیه

۳. خدایا!
چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی
و ما رستگار

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا