خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در جلسه‌ی کمیسیون بهداشت با حضور نمکی چه گذشت؟

محسن فتحی ،عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور وزیر بهداشت و درمان درجلسه امروز این کمیسیون برای بررسی اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد و گفت که طبق توضیحات آقای نمکی همچنان در پیک اول کرونا هستیم.

فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز (سه شنبه)کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در این جلسه وزیر بهداشت درباره تجهیزات موجود در بیمارستان‌ها، وضعیت آی‌سی‌یو و تخت‌های بیمارستانی توضیحاتی را ارائه دادند و تاکید کردند که برای مقابله با کرونا اصل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخصوص فاصله‌گذاری اجتماعی، زدن ماسک و جلوگیری از ترددهای غیرضروری است.

وی افزود: وزیر این توضیح را داد که روسای دانشگاه‌های هر استان با هماهنگی استانداران شرایط را سنجیده و براساس وضعیت کرونا در شهرهای مختلف استان تصمیم‌گیری‌هایی همچون کاهش ساعت اداری و محدودیت‌های اجتماعی اتخاذ می‌کنند. در واقع اختیار به استانداران تفییذ شده است.

فتحی گفت که طبق توضیحات وزیر بهداشت همچنان در موج اول بیماری کرونا هستیم. استان‌های با وضعیت قرمز هم در همان موج اول هستند و وارد موج دوم نشده‌ایم.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان در پایان تصریح کرد که نمایندگان عضو کمیسیون پیشنهادات و توصیه‌هایی را مطرح کردند از جمله اینکه در صورت کمبود تخت بیمارستانی از نیروهای مسلح، بسیج و سپاه برای دایر کردن بیمارستان‌های صحرایی کمک گرفته شود و بر تخت‌های بیمارستانی اضافه شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا