خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دختر نوجوان مدیر «صفحه غیر اخلاقی» در اینستاگرام بود!

سرهنگ ابوطالبی، رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه‌ای با موضوع انتشار محتوای «غیراخلاقی» در اینستاگرام شناسایی شده است.

سرهنگ «مرتضی ابوطالبی» با بیان این‌ که در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه‌ای با موضوع انتشار محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی شده است، اظهار کرد: در بررسی‌های انجام متعدد مشخص شده این پیج اقدام به پخش زنده مراسمات و مهمانی‌هایی مخالف با شئونات اسلامی در طول شبانه‌روز کرده است.

وی افزود:‌ دختر نوجوان ۱۵ ساله که همراه پدر و مادر خود بعد از احضار تلفنی به این پلیس فراخوانده شدند مدعی شد، این اقدام را با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان و کسب درآمد برای کمک به  بهبود مشکلات مالی پدر انجام داده و به هیچ عنوان فکر نمی کرده که اقدامش جرم باشد.

رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد به والدین توصیه کرد: فعالیت فرزندان در فضای مجازی را بررسی کنید چرا که شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام به افراد اجازه می‌دهد تا در صفحه شخصی شبکه‌های اجتماعی بدون در نظر گرفتن آسیب‌ها و تهدیدات و همچنین عواقب اجتماعی بارگزاری موارد مجرمانه با هر انگیزه‌ای  منجر به پیگرد قضایی می شود.

سرهنگ ابوطالبی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک در فضای سایبر مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا