خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح جهانپور درباره‌ی انتشار ویدئویی از وزیر بهداشت

کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره انتشار دوباره یک ویدئو قدیمی از صحبتهای وزیر بهداشت در فضای مجازی با مضمون گم شدن بخشی از ارز دارو و تجهیزات پزشکی، توضیح داد.

دکتر جهانپور در پاسخ به ایسنا درباره کلیپ منتشر شده از وزیر بهداشت در فضای مجازی و ‏ اعلام اینکه یک میلیارد و سیصد میلیون دلار ارز دارو و تجهیزات پزشکی ناپدید شده،گفت: این کلیپ بخشی از یک برنامه تلویزیونی است که یکسال و نیم قبل در حاشیه دستور وزیر محترم بهداشت برای بررسی و حسابرسی نحوه تخصیص ارز و ایفای تعهدات واردات دارو و تجهیزات پزشکی پخش شده بود و البته ضمن شفافیت موضوع، در مواردی تاثیر بازدارنده نیز داشت.

جهانپور افزود: دغدغه آقای دکتر نمکی در زمان مذکور و دستور ایشان، توسط چند گروه، بازرسی و حسابرسی شده و پرونده بخشی که نهایتا به هر دلیل حتی در زمان اضافه، تعهدات خود را ایفا نکرده یا شرکت‌هایی که به انحاء مختلف، تخلف کرده بودند و البته در این مرحله رقم قابل توجهی نسبت به کل ارز تخصیصی را شامل نمیشد، جهت برخورد قانونی به دستگاه قضایی ارجاع شد. لذا بازنشر آن در فضای مجازی بدون توضیح و اشاره به زمان و نتیجه نهایی، نه تنها سودی نداشته بلکه موجب ایجاد ابهام نیز می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: رویکرد شفافیت و مدیریت قرارگاهی حوزه دارو و تجهیزات پزشکی ثمرات و برکات فراوانی برای این حوزه داشته است که هنوز آنگونه که باید و شاید دیده و شنیده نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا