خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مولوی گرگیج: برخی مغرض‌ها کلامم را تحریف کردند

مولوی «محمدحسین گرگیج» امام جمعه اهل سنت آزادشهر، درباره‌ی واکنش‌ها به خبر سخنان اخیرش، گفت: برخی افراد از روی قصد و غرض از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده کرده و کلام و مطالب بنده را تحریف و یا برش می زنند که در شرایط حساس کنونی کشور اجازه نخواهیم داد کسانی موجبات تفرقه بین اهل سنت و اهل تشیع را ایجاد کنند.

بعد از انتشار سخنان او، برخی در رسانه‌ها به آن واکنش‌هایی نشان داده بودند.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل بیانیه مولوی محمدحسین گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر و مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش، به نقل از کانال تلگرامی او در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر محضر عزیزان در فضای مجازی، در خطبه های این هفته (۱۹ آذر ۱۴۰۰) مطالب جامعی مطرح شدند که فایل تصویری آن موجود است، از آن رو ما خود را از ارادتمندان و عاشقان اهل بیت (رضوان الله تعالی علیهم اجمعین) می‌دانیم و این ارادت بارها در خطبه های جمعه، نوشتارها، گفتار و مصاحبه ها بیان شده است؛محبت اهل بیت و صحابه رسول الله(ص) جزو ایمان قلبی اینجانب است؛ توهین به اهل بیت پیامبر اعظم (ص) حرام و کفر است.

علت سخنرانی بنده نصب بنرهای توهین آمیز در کوچه‌ها، خیابان‌ها و برخی از سخنان تفرقه افکن در ایام فاطمیه است؛ هزاران بار به خدا پناه می‌برم که در دل اینجانب نسبت به خاندان رسول گرامی (ص) و سُلاله پاکش، کینه، کدورت، عداوت باشد و یا اهانتی روا دارم. به گفته سعدی « خدایا به حق بنی فاطمه، که با قول ایمان بُود خاتمه».

برخی افراد از روی قصد و غرض از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده کرده و کلام و مطالب بنده را تحریف و یا برش می زنند که در شرایط حساس کنونی کشور اجازه نخواهیم داد کسانی موجبات تفرقه بین اهل سنت و اهل تشیع را ایجاد کنند. در پایان یادآور می شوم اهل سنتی که محبت رسول الله (ص) و خاندان پاک ایشان در دلش نباشد و از اعمالشان پیروی نکند اهل سنت نیست و اگر سوء تفاهمی از سخنان اینجانب پیش آمده از همه عزیزان عذر خواهی می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خب مردک نادان بی سواد حرفهای بی سند و تفرقه افکن نزن تا بعدش مجبور به رفو و دوخت و دوز بشی

    5
    14
  2. مغرضی در کار نیست ، متاسفانه اهل تسننی چون این آقا همیشه در میدان دشمنان اسلام بوده اند .

    باید درباب اهل تسنن مانند شاه عباس کبیر حکم کرد و رفتار نمود .

    5
    7
  3. باسلام‌من‌فیلم‌مزخرفات‌این‌ملای‌بی‌سوادرودیدم‌باتوجه‌به‌اینکه‌هتک‌حرمت‌آل‌الله‌روانجام‌داده‌برابرقوانین‌خوداهل‌سنت‌برخوردشود‌اعدام‌حق‌مسلم‌این‌مزدوروهابی‌است.باعذرخواهی‌مشکل‌حل‌نخواهدشدالهم‌عجل‌لولیک‌الفرج

    4
    7
  4. مشکل از اونیه که این را امام جمعه کرده. میکروفن را به دست دشمن اهل بیت داده.
    اینها حالا از ترس جونشون میگن ما محب اهل بیتیم.
    نسب عمر مشخص است بارها به او ابن صحاک خطاب شده. من کان امه …
    حالا می خواهند توسط چنین … حلال زادگی ائمه اطهار را اثبات کنند. کسی که چنین حرفی میزند حلال زادگی خودش زیر سوال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا