خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جوابیه دانشگاه محقق اردبیلی

دانشگاه محقق اردبیلی درباره‌ی خبر «توبیخ و تعلیق ۲۰ دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی؟» [لینک] جوابیه‌ای به شرح زیر به انصاف نیوز ارسال کرده است:

مدیر مسئول محترم سایت انصاف نیوز
با سلام
در پاسخ به مطلب مندرج با عنوان« توبیخ و تعلیق ۲۰ دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی؟ » در آن رسانه، جوابیه روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به شرح زیر به حضور ارسال می گردد.
انتظار می‌رود طبق ماده 23 قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی عین جوابیه در آن رسانه منتشر شود.

ضرورت پایبندی همگان به قانون، خصوصاً قشر فرهیخته دانشجو که اداره کشور در آینده نزدیک به دست آنها سپرده خواهد شد، ایجاب می‌کند دانشگاه بر اساس رسالت ذاتی خود در قانونمند به بار آوردن دانشجویان اهتمام جدی داشته باشد.

اقدام تنی چند از دانشجویان نسبت به برگزاری مراسمی بدون اخذ مجوز قانونی و همراه شدن این برنامه با ناهنجاری‌هایی در سطح دانشگاه محقق اردبیلی که موجب اخلال و ایجاد وقفه در نظم و برنامه‌های دانشگاه و تضییع حقوق عمومی دانشجویان شد.

کمیته انضباطی دانشگاه محقق اردبیلی در راستای تامین و صیانت از حقوق عمومی دانشجویان و پاسداری از جایگاه رفیع دانشگاه و کمک به سالم نگه داشتن محیط آموزشی و پژوهشی طبق آیین نامه انضباطی و با در نظر گرفتن رافت اسلامی، به 15 نفر از دانشجویان عامل بی نظمی تذکر و احکامی متناسب صادر کرده است.

امید داریم همگان با دفاع از قانون مداری و حقوق عمومی دانشگاهیان، از مدافعان قانون حمایت لازم را به عمل آورند.

توبیخ و تعلیق ۲۰ دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی؟

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا