خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌های عجیب «من همسر چاق توام»!

در هفته‌های اخیر انتشار موزیک ویدئوی طنز و تبلیغاتی با نام «همسر چاق» در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

به گزارش انصاف نیوز این موزیک ویدئوی طنز که کار مشترکی از سیدعلیرضا بنی‌هاشمی (علیرصا) و‌ مریم کیانی‌زاده بود پس از مدت کوتاهی از انتشار آن، به یکی از پر بازدیدترین ویدئو‌های اینستاگرام تبدیل شد.

اما چند روز قبل شاهد بودیم که بنی‌هاشمی و‌ کیانی‌زاده با انتشار پستی مشترک که تصویر آن را مشاهده می‌کنید، از انتشار این ویدئو عذرخواهی کردند!

حاشیه‌های عجیب «من همسر چاق توام»!حاشیه‌های عجیب «من همسر چاق توام»!

برخی واکنش‌های توییتری به انتشار این ویدئوی طنز و عذرخواهی عجیب پس از آن را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

بهار: ‏‎به چاقا برخورده؟ به کی برخورده؟😂

میم الف: ‏‎بخشی از برنامه تبلیغاتیشونه متاسفانه….

شاون: ‏‎جالب اینجاست که دختره با هشتگ عذرخواهی کرده، هشتگِ همسر چاق 🙂

سحر: ‏توجه کردین از موقعی که تهیه‌کنندگان ویدیو “همسر چاق” کلیپ رو پاک کردن و عذرخواهی کردن اوضاع چقدر بهتر شده؟ نه دیگه دختری کشته شده، نه اختلاس، نه فساد؟! واقعا خیلی خوبه جلوی این فجایع سریع گرفته میشه!

نگار: ‏قربون مملکت قشنگمون.
یارو می‌زنه زنشو می‌کشه، بچه‌شو می‌کشه هیچی به هیچی، بعد اون دو تا بازیگر کلیپ بامزه‌هه «همسر چاق» رو مجبور کردن عذرخواهی کنن! چرا؟ چون کلیپ بر خلاف موازین بوده و زن نباید تک‌خوانی کنه :/

به‌ترول: ‏کلیپ ‎#همسر_چاق رو بسازی بعد بدون هبچ توضیح اضافه ای پاکش کنی و عذرخواهی کنی. رسانه‌های خبری پوشش بدن و ویوش صد برابر بره بالا. (ذهن خلاق شرکت […])

معین خزعلی: ‏علیرضا بنی‌هاشمی و مریم کیایی‌زاده دو خواننده کلیپ ویدئو ‎#همسر_چاق با حذف این ویدئو از کسانی که «انتشار آن را مغایر با موازین و اعتقادات اسلامی دانستند» عذرخواهی کرده‌اند.

رضا: ‏‎این‌ها باید بخاطر لوس بودن‌شون عذرخواهی می‌کردن 😉😅

آلیس: ‏‎‎‏‎‎من اول فک کردم بخاطر مزخرف بودن کلیپ معذرت خواهی کردن 😂

دمیانو ناچیناردی: ‏‎حس میکنم یه تاکتیک معروفتر شدن و فالور جمع کردن و شاخ (تر) شدنم شدن این داستانا. یعنی اگه عمدیم نباشه ولی معمولا تهش واسه طرف بدم نمیشه بخصوص اگه از این آدم معروفا نباشه (حتی اگرم باشه معروفتر میشه). یارو زبل خان هم کار خودشو کرده هم خطرو رفع میکنه هم مظلوم و قربانی جلوه میکنه

عسگری: ‏‎جمع کردن فالور به هرقیمتی حتی گدائی پخش فیلم ونشان دادن عکسهای نامتعارف ودرخواست عاجزانه برای سابسکرایب شده کار یک عده کم جنبه که به خودشان هم احترام قائل نیستند هرچند ممکن با اسم مستعار این کارها را بکنند.

فرفری: ‏ولی با وجود تمام محدودیت ها کلیپ همسر چاق نشون داد چقد بچه ها تو ایران با استعدادن 😅👌

امین: ‏بله دوستان، علیرسا و مریم کیانزاده بخاطر پخش کلیپ “همسر چاق”تحت فشار قرار گرفتن و مجبور به حذف کلیپ و عذر خواهی شدند،گویا تکخوانی خانم کیانزاده باعث تحریک دلواپسان شده بود.

پَر: ‏تو اين مدت به هيچ كليپى به اندازه ” من همسر چاق توام” نخنديده بودم.

علی: ‏کجای این مغایر با شئوناته؟؟؟؟؟؟؟

علی کلایی: ‏خواندن از ‎#همسر_چاق جرم است. اگر یک خانم هم در آن یکی دو دقیقه صدایش شنیده شود که جرم بالای جرم است. احتمالا باید یک آقا نقش همسر را بازی می کرد! آنهم البته جرم بود. خلاصه […] جرم است! خلاص!
دیوانه خانه است! :((

ساری پیشیک: ‏این بیچاره رو دیگه چرا به غلط کردم انداختند؟ ‏مشکل این ویدیو چیه؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. فکر می کنم اگر همه به یک قانونی پایبند باشیم بهتر از اینه که گاهی بعضی ها دزدکی از خطوط عبور کنن .کار قشنگی کردن که کلیپ رو حذف کردن .اگر قراره مجاز باشه باید برای همه مجاز باشه اگر هم قانون ممنوع کرده بزار برای همه ممنوع باشه .ضمن اینکه زن جذابیتهایی داره که وقتی وارد کار میشه موضوع از طنز به سمت شهوت منحرف می شه که هدف تولید کننده اثر این نبوده …

    3
    8
  2. من که خیلی خندیدم. بعضیها یادشون رفته تو دنیا مسایل جدی تری هم هست. میگن برای تک خوانی زن به یک عده برخورده. کی اجبار کرده که که شما تک خوانی را گوش بکنید؟ لا اکراه فی الدین. بابا سرتون به کار خودتون باشه بزارید مردم شاد بشن کمی از این گرفتاریهایی که براشون درست کردین رها بشن. انتظار زیادیه؟ یادمون نره که این دنیا بازیچه ها بسیار دارد. انسان باشیم

  3. به نظرمن که فقط اونایی بهشوح برخورده که خودشون تپل مپل هستن! الکی اسم شئونات اسلامی و این [حرفها] رو نیارین, حالا انگاری فقط اینا ازین چیزا سردرمیارن! خوبه از اول ابتدایی تنها چیزایی که بهمون یاددادین همین اسلام و شئوناته! واقعا که……انسان باشیم, وگرنه دنیا بازیچه زیاد دارد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا