خرید تور تابستان ایران بوم گردی

متن استعفای پوریا عالمی خطاب به عباس عبدی

پوریا عالمی، طنزپرداز، با انتشار متنی از عضویت در هیات مدیره‌ی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران استعفا داد.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت استعفای آقای عالمی در پی می‌آید:

رییس محترم انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران

آقای عباس عبدی

با عرض سلام و تقدیم احترام

احتمالاً در جریان هستید و در خاطر دارید که مخالف تأسیس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران بدون تعیین تکلیف وضعیت پلمپ چندساله‌ی انجمن روزنامه‌نگاران ایران، بودم.

اما مثل هر بار که امیدواری آدم را مجاب به کاری می‌کند، هم رأی دادم هم به احترام دوستان عزیزم برای گرم کردن تنور انتخابات، نامزد شدم و تعدادی رأی هم گرد این نام جمع شد. این نامزدی و آن انتخابات البته درست بعد از این بود که نامزدهای منتخب قبلی همه رد صلاحیت شده بودند!

امروز با احترام به شما و دیگر همکاران و دوستانم در انجمن معتقدتر از قبل هستم که هیچ سندیکا و انجمن صنفی برساخته‌ی دولت و بر خواسته‌ی دولت نمی‌تواند پا بگیرد و نقش جدی و مؤثر ایفا کند. از همین رو کارکرد آن غیرملموس است و جز احتمال ایجاد رانت، امکان ایجاد نفع عمومی و صنفی در خود کمتر دارد.

از طرفی همان‌طور که اطلاع دارید عملاً دیگر کار روزنامه‌نگاری نمی‌توانم و نمی‌کنم، پس هر چند در جلسات انجمن شرکت نمی‌کردم به صورت رسمی از عضویت علی‌البدلی در هیات مدیره نیز استعفا می‌دهم تا راه و جا برای روزنامه‌نگاری واقعی‌تر باز شود، بلکه سهم و امید او در بهبود وضعیت صنفی روزنامه‌نگاران بیش از صاحب این قلم باشد.

پیروز و برقرار باشید

پوریا عالمی ۱ تیر ۱۳۹۹

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا