خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیمرغی‌ها روی پرده نوروز

همه بازیگران برگزیده جشنواره 34 فجر، در فیلم‌های اکران نوروز روی پرده خواهند بود.

به گزارش ایسنا، پرویز پرستویی، پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده و شبنم مقدمی بازیگران برگزیده این دوره از جشنواره فیلم فجر بودند که آثارشان در اولین فرصت بعد از جشنواره، در معرض دید عموم مخاطبان قرار می‌گیرد.

پرستویی برای ایفای نقش حیدر ذبیحی در فیلم «بادیگارد» برای هفتمین‌بار از جشنواره فیلم فجر جایزه گرفت، ایزدیار هم در اولین تجربه نقش جدی‌اش در سینما برای فیلم «ابد و یک روز» بهترین بازیگر نقش اول زن شد، محمدزاده هم بعد از این‌که دو سال قبل در آخرین لحظه، سیمرغ بازیگری از دستش پرکشید این‌بار برای نقش مکمل در فیلم «ابد و یک روز» این جایزه را دریافت کرد و مقدمی هم هرچند برای «ابد و یک روز» جایزه نگرفت، اما سیمرغ را برای بازی در نقش دوم فیلم‌های «زاپاس» و «نفس» به خود اختصاص داد.

به‌جز این بازیگران که موفق به دریافت سیمرغ شدند، بازیگران دیگری هم فیلم‌هایی را در اکران نوروز دارند که کاندیدای دریافت جایزه بوده‌اند. از جمله رضا کیانیان برای ایفای نقش یک بیمار آلزایمری در فیلم «کفش‌هایم کو»، طناز طباطبایی و بهناز جعفری برای ایفای نقش در فیلم «خشم و هیاهو»، پیمان معادی برای فیلم «ابد و یک روز»‌ و نوید محمدزاده برای نقش اول فیلم «خشم و هیاهو» که در نهایت برای نقش دوم، این جایزه را گرفت.

در جمع بازیگران فیلم‌های نوروزی، بازیگران دیگری هم هستند که سال‌های گذشته موفق به دریافت سیمرغ شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به رضا عطاران و یکتا ناصر بازیگران «من سالوادور نیستم»، مجید مظفری و رویا نونهالی بازیگران «کفش‌هایم‌ کو»، شیرین یزدان‌بخش بازیگر «ابد و یک روز» و مریلا زارعی، بابک حمیدیان و پریوش نظریه بازیگران «بادیگارد» اشاره کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا