خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در آینده نه‌چندان دور آمریکا کشوری مسلمان خواهد بود»

امام جمعه کرج می‌گوید: خدای تعالی به‌زودی نصرت و غلبه خودش را به همه عالم نشان خواهد داد. من چند سال قبل این مطلب را عرض کردم و امروز تکرار می‌کنم. شما این را مسلم بدانید که در آینده نه‌چندان دوری آمریکا کشوری مسلمان خواهد بود نه اینکه فقط در آن مسلمانان زندگی کنند.

به گزارش ایسنا، متن هفدهمین خطبه مکتوب جمعه نماینده رهبر انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اَلحَمدُالله رَبِّ‌العالَمینَ وَالصَّلاهُ وَالسَّلامُ عَلی رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ الطّاهِرین.

سلام‌علیکم و رحمه‌الله و برکاته.

قرار بر این بود که در این هفته نماز جمعه در همه شهرهای استان البرز برقرار باشد و تعطیلی به هجدهمین جمعه کشیده نشود. اما به علت رشد بیماری در روزهای اخیر و نامه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان اجتماع جمعه را تعطیل کردیم. از خدای تعالی عاجزانه درخواست می‌کنیم شر این ویروس و بیماری‌های این‌چنینی را از ما دور بگرداند و دوره محرومیت را بر ما ببخشد. چند نکته به مناسبت ایام بیان می‌کنم.

برجسته‌‏ترین مصداق نقض حقوق بشر حمایت از رژیم صهیونیستی است

از ۶ تا ۱۲ تیرماه را به خاطر انبوه جنایاتی که آمریکا در حق مردم ایران مرتکب شده به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی نامیده شده است. روزهای ماه تیر پر است از ظلم و ستمی که آمریکا به مردم و نظام اسلامی ایران کرده است. از ترور رهبر معظم انقلاب و شهید محراب آیت‌الله صدوقی و انفجار حزب جمهوری اسلامی بگیرید تا ساقط کردن هواپیمای مسافربری.

جنگی که انقلاب اسلامی با استکبار جهانی دارد جنگی ریشه‌ای، تمدنی و بنیادین است. و چون هدف بزرگی را دنبال می‌کند قطعاً مبارزه‌ای طولانی‌تر و سخت‌تر را باید تحمل کند و البته آنچه در این مبارزه به دست می‌آورد گسترده‌تر و عظیم خواهد بود.

ایران اسلامی دوره‌های مختلفی از مبارزه را با استکبار جهانی و به‌خصوص آمریکای جنایتکار طی کرده است و از همه آن‌ها ولو باتحمل فشارها و سختی‌ها به‌خوبی و سربلند بیرون آمده است. (خوب است لیستی از جنایات آمریکا که از سال ۱۳۲۰ تا امروز نسبت به مردم ایران اعمال کرده تهیه شود تا گستردگی و تنوع آن جلو چشم باشد)

می‌توانیم جوهره و حقیقت تمدن غرب را با رصدِ حقوق بشر در آمریکا ببینیم. تلاش آمریکا برای مشروعیت بخشیدن به دولت جعلی و نامشروع صهیونیستی و حمایت تمام‌قد از آن و در مقابل، سرکوب و اخراج ملت مظلوم فلسطین و تصرف غاصبانه سرزمین آنان یک نمونه از عدالت و رعایت حقوق بشر آمریکائی است.

ترور مبارزان و آزادیخواهان، کشتار زنان و کودکان بی‌پناه، اشغالگری و بی‌خانمان کردن انسان‌های بی‌گناه، تشکیل و آموزش و تجهیز گروه‌های خون‌ریز و سفاک مثل داعش و القاعده و النصره و ده‌ها جنایت دیگر در سراسر دنیا؛ اسمش شده است حقوق بشر و حمایت از صلح جهانی البته از نوع آمریکائی آن.

خوب است به آماری که مراکز معتبر، مجاز به نشر آن‌ها هستند مراجعه‌ای داشته باشید تا به عمق فاجعه‌ای به اسم حقوق بشر آمریکائی پی ببرید. مثلاً در هر ۲۸ دقیقه یک سیاه‌پوست در آمریکا کشته می‌شود.

آیا نقطه‌ای از عالم را سراغ دارید که از جنایت‌ها و دخالت‌های مستقیم آمریکا و یا غیرمستقیم و نیابتی از طرف آمریکا در این ۷۵ سالی که به‌عنوان ابرقدرت شناخته می‌شود سالم مانده باشد؟ فقط کشتار دو جنگ جهانی که نتیجه‌اش ابرقدرتی آمریکا بود را ببینید!! فقط در نیمه دوم قرن بیستم نزدیک به صد کودتای نظامی برای براندازی حکومت‌ها طراحی و هدایت کرده است.

برای انحراف افکار عمومی دنیا، با استفاده از امپراتوری رسانه‌ای که در اختیاردارند، جنایات خود را در قالب‌های جذاب هنری، تحلیل‌ها و روایت‌های خاص، با سانسور و یا خبرسازی ارائه می‌کنند. که خود این عمل یکی از موارد نقض حقوق انسان‌هاست. و برجسته‏ترین مصداق نقض حقوق بشر در جهان و منطقه حمایت از رژیم خبیث، پلید، جنایتکار و تروریستِ صهیونیستی است.

پرداختن به حقوق بشر آمریکائی و اتفاقاتی که در سطح جهان، درون آمریکا، منطقه و ایران با همین اسم می‌افتد وقت موسعی را می‌طلبد. اما آنچه مسلم است این است که جامعه آمریکا بیشترین آسیب را از لیبرالیسم غربی دیده و می‌بینند که جای این بحث هم خالی است.

به‌هیچ‌وجه نباید وارد بحث مذاکره با آمریکا شد

به فضل الهی در این روزها شاهد اضمحلال قدرت پوشالی تمدن غرب و بهشت ادعائی لیبرال دموکراسی آنان که عده‌ای سینه‌چاک آن هستند، هستیم. ای‌کاش غرب‌زدگان و وادادگان به غرب از همه پلشتی‌ها و دشمنی‌های آمریکا نسبت به مردم ایران درس عبرت می‌گرفتند و خود را تا این حد خوار و کوچک نمی‌کردند به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب توجه می‌کردند و به آمریکا اعتماد نمی‌کردند و رابطه با اروپا را هم خوب مدیریت می‌کردند. برجام و پرونده‌ی هسته‌ای یکی از بهترین عبرت‌ها باید باشد.

خوب دیدید که اخیراً آژانس هسته‌ای برعلیه ایران قطعنامه داد و تمام این سال‌ها و مذاکرات و رفت‌وآمدها و هزینه‌های مادی و معنوی را به هیچ گرفت. آیا نباید این‌ها درس باشد برای بعضی دستگاه‌ها و بعضی جریانات سیاسی داخلی؟ تا امروز این اصل ثابت‌شده است که راه پیشرفت کشور کار جهادی با داشته‌های داخلی در مسیر مقاومت است و به‌هیچ‌وجه نباید وارد بحث مذاکره با آمریکا شد که خسارت‌بار خواهد بود.

خدای تعالی به‌زودی نصرت و غلبه خودش را به همه عالم نشان خواهد داد. من چند سال قبل این مطلب را عرض کردم و امروز تکرار می‌کنم. شما این را مسلم بدانید که در آینده نه‌چندان دوری آمریکا کشوری مسلمان خواهد بود نه اینکه فقط در آن مسلمانان زندگی کنند.

مردم به انتخاب درست در دوم انتخابات دقت کنند

آرام‌آرام به مرحله بعدی انتخابات نزدیک می‌شویم و مردم در حوزه انتخابیه کرج باید مثل گذشته دقت لازم را داشته باشند. وضعیتی که کرونا به وجود آورده نباید ما را از مسائل اصلی غافل کند. مجلس بسیار مهم است و انتخاب ما تأثیرگذار است. ملاک‌ها و شاخص‌هایی که دادیم را فراموش نکنید. اگرچه شنیده می‌شود و گزارش‌هایی از عملکرد افراد وابسته به کاندیداها و خود آنان به گوش می‌رسد که خوشایند نیست.

افرادی که تلاش می‌کنند در مسند قانون‌گذاری بنشینند نباید برخلاف قانون عمل کنند. البته این حرکات از چشم شورای نگهبان دور نیست. آنچه مهم است این است که مردم با بصیرت عمل کنند و رصد کنند چه کسانی از کاندیداها حمایت می‌کنند خود معیار خوبی برای انتخاب خواهد بود.

تذکری هم به دستگاه‌ها عرض می‌کنم که در اختیار گذاشتن امکانات مادی و معنوی شهر و استان به کاندیداها جرم است و قابل‌پیگیری است که اخیراً در بعضی مناطق شهرداری اتفاق افتاده که دستگاه مربوطه به جد پیگیری کند و امیدوارم بعضی اخبار که حکایت می‌کند از پرداخت کمک‌های نقدی به کاندیداها برای انتخابات، راست نباشد که این جرم بزرگ و دست‌اندازی به بیت‌المال است و قابل‌پیگیری.

اگر کاندیداها به خاطر خدا و انجام‌وظیفه وارد عرصه شده‌اند پس نباید لابی‌گری و بده بستان داشته باشند و باید سالم و پاکیزه عمل کنند و نتیجه را به تدبیر الهی واگذار کنند قطعاً خدای تعالی مدافع اهل ایمان است. لذا همین را هم دوستان معیار قرار دهند کسانی که راه می‌افتند خارج از چهارچوبِ تبلیغاتِ قانونی اقدام می‌کنند صلاحیت لازم را ندارند.

از کاری که برخلاف موازین شرع و قانون باشد دفاع نمی‌کنم

ضمناً مثل گذشته عرض می‌کنم عملکرد افراد در دستگاه‌های مختلف به اسم بنده بی‌ربط است و بنده از کاری که برخلاف موازین شرع و قانون و انقلاب باشد دفاع نمی‌کنم و حمایت‌هایم تا زمانی است که در چهارچوب عمل کنند هرکس و هر مقامی که باشند.

دعای پایانی

خداوندا فرج مولایمان حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه نزدیک بگردان. ما را از اعوان‌وانصار و شیعیان و محبان و موالیان حضرتش قرار بده. ما را مشمول دعای آن حضرت قرار بده. بیماری و بلا از مردم عالم مرتفع بگردان. مجروحان و معلولان عافیت ببخش، شهدا و گذشتگانمان را غریق رحمتت بگردان، رهبر فرزانه و عزیزمان را در پناه خود محفوظ بدار.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا