خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین واکنشها نسبت به اظهارات قالیباف: «بوی صداقت می دهد»

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، به سخنان قالیباف شهردار تهران در اجلاس اخیر شورای عالی استان ها واکنش نشان داد.

به گزارش معماری نیوز محمد حقانی رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران به سخنان شهردار تهران در اجلاس اخیر شورای عالی استان ها در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

او در ابتدا به سخنان محمد باقر قالیباف مبنی بر این که «متاسفانه گاهی برخی شهرداران ضعیف النفس مانند من، در مقابل دخالت های شورا کوتاه می آیند و اعلام می کنند مجبوری این باج را به شورا بدهی. این آغاز یک سقوط بزرگ است. » اشاره کرد و سپس خطاب به قالیباف گفت: «این سخن شهردار تهران از آنجا که بوی صداقت می دهد حال با هر نیتی که گفته است ستودنی است.

وی در ادامه نوشت: در پس این سخن مردم احساس دروغ و حرف تبلیغاتی نمی کنند. هر سخنی بوی صداقت بدهد به دل می نشیند حتی اگر از جنس سقوط باشد. به سردار قالیباف که او را سرمایه اجتماعی کشورمی دانم به خاطر این ادبیات تبریک می گویم و امیدوارم این گفتمان به مثابه یک رویکرد باشد. ای کاش منتقدان دلسوز تکریم می شدند. تا عده ای باجگیر قدرت جولان پیدا نمی کردند. به امید روزی که این شهر نه خلافی به خود ببیند و نه باجی.»

شهردار تهران در اجلاس اخیر شورای عالی استان ها با اشاره به برخی دخالت‌ها در کارهای اجرایی شهرداران توسط شوراها گفته بود: متاسفانه گاهی برخی شهرداران ضعیف النفس مانند من، در مقابل دخالت‌های شوراها کوتاه می‌آیند و اعلام می‌کنند مجبوری این باج را به شورا بدهی. این آغاز یک سقوط بزرگ است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا