خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسنی خو: کروش باید با همین امکانات کنار بیاید

نماینده وزارت ورزش در مذاکره با کروش می گوید همه برای ماندن سرمربی تیم ملی تلاش می کنند.
خبرآنلاین نوشت: مذاکرات فدراسیون فوتبال با کارلوس کروش هنوز به نتیجه نرسیده. طولانی شدن این مذاکرات، وزارت ورزش را هم به این فکر انداخت که یک نماینده به جلسات بفرستد تا در روند مذاکره با کروش در جریان کامل امور قرار بگیرد. رضا حسنی خو رئیس حراست وزارت ورزش که نماینده این وزارتخانه در مذاکره با کروش است، هفته قبل و زمانی که در یکی از جلسات مذاکره با کروش شرکت نکرد، شوکه شد. کروش که تا یک روز قبل از این جلسه سرحال و خندان بود، پس از آن جلسه که در غیاب حسنی خو برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر شد و جملات تندی را به زبان آورد. حسنی خو درمورد روند مذاکرات با کروش با خبرآنلاین گفت و گو کرده است.
*در آن یک جلسه ای که شما نبودید چه اتفاقی رخ داد که کروش عصبانی شد و آن مصاحبه را انجام داد؟
نمی دانم. خبر ندارم. باید از خودشان بپرسید که در جلسه چه اتفاقی افتاده. البته مشکل خاصی نیست و آقای کفاشیان هم بعدا جبران کرد. باید طی این هفته جلسه ای داشته باشیم. آقای کفاشیان خارج از کشور است و هر وقت برگردد دوباره جلسه می گذاریم که در این مورد حرف بزنیم.
*امیدی به ماندن کروش هست؟
ما از این بابت نگرانی نداریم. ایشان سرمربی تیم ملی هستند و می توانند کار کنند.
*شما به عنوان نماینده وزارت ورزش قول می دهید که کروش سرمربی تیم ملی می ماند؟
ما همه تلاشمان را می کنیم که فضایی ایجاد کنیم تا کروش بماند. فدراسیون فوتبال مکلف است شرایط را مهیا کند. وزارتخانه هم سعی می کند تا جایی که می تواند امکانات را فراهم کند. خوشبختانه این فضا فراهم شده که برای ماندن کروش تلاش کنیم. ما همه تلاشمان را می کنیم که این اتفاق رخ دهد. ولی در حد مقدوراتمان می توانیم کار کنیم نه بیشتر از آن.
*شما گفته بودید که کروش باید توقعاتش را کم کند.او چه خواسته ای داشته که باید توقعش را کم کند؟
ایشان علی القاعده با توجه به سوابقی که دارد، می خواهد همه چیز در حد تاپ باشد. فدراسیون هم چنین امکانی ندارد. به هر حال کروش 4 سال با ما کار کرده و امکانات ایران را دیده است. او می داند که امکانات فدراسیون فوتبال ایران در چه حدی است. اگر هم به توفیقی در فوتبال رسیده ایم با همین امکانات بوده. پس ایشان باید با همین امکانات کار کند و با آن کنار بیاید.
*کروش از شما خواسته که کمپ تیم ملی بازسازی شود؟
بله. دو موضوع مطرح است. یکی کمپ تیم های ملی و دومی هم سالن تمرین بدنسازی تیم ملی. آقای کروش خواسته اند که این دو مجموعه اصلاح شوند.
*بحث لباس تیم ملی و سفرهای خارجی چطور؟ کروش درمورد این مسائل اظهار نظر نکرده؟
این مسائل هم هست. ایشان گفته اند ایران تا جام جهانی باید 25 بازی تدارکاتی داشته باشد و 14 اردو هم باید برگزار کنیم که البته این مسائل باید در کمیته فنی مطرح و اجرا شوند.
*این حس وجود دارد که یک گروهی نمی خواهند کروش بماند. شما با این موضوع موافقید؟
طبیعی است. یک عده ای هم دوست ندارند من بمانم. مگر همه موافقند وزیر بماند؟ خود وزیر ورزش هم یک عده مخالف دارد. این طبیعی است که هر کسی یک سری مخالف داشته باشد. منتها در فدراسیون باید آقای کفاشیان این موضوع را مدیریت کند.
*بحث ماندن یا رفتن کروش با الفاظی پیگیری می شود که شاید زیاد هم در شان فوتبال ایران نباشد. استفاده از الفاظی مثل اجنبی را تایید می کنید؟
در شان ما و کروش نیست که از این الفاظ استفاده کنیم. من از شما و سایر خبرنگاران خواهدش می کنم که این الفاظ را در رسانه خود به کار نبرید. رسانه ها و منتقدان باید دقت کنند و جملاتی را به کار ببرند که مشکلی به وجود نیاید. شان آدم ها بالاتر از این است.
*قرارداد کارلوس کروش هم که افشا شد. شما موافق این موضوع هستید؟
نمی دانم کار چه کسی بوده. ولی هر کسی این کار را کرده، اخلاقی نبوده. ما این موضوع را پیگیری می کنیم تا فردی که تخلف کرده را پیدا کنیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا