خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دبیر ساماندهی مد: گروه BTS از «بته جقه اصفهان» استفاده می‌کند 

«مرضیه شفاپور» دبیرساماندهی مد چندی پیش در مصاحبه‌ای با انصاف نیوز گفته بود در حال حاضر دنیا به سمت پوشیدگی پیش می رود؛ این بار در نشست خبری نمایشگاه عفاف و حجاب ، نظرش را درباره واکنش های نشان داده شده نسبت به گزارش انصاف نیوز می‌گوید.

شفاپور می‌گوید: «ببینید من اخبار و دیدگاه ها رو رصد می کنم و انتقاد افراد برای من بسیار مهم است؛ اما می‌خواهم اگر انتقادی هم صورت می‌گیرد در کنارش پیشنهادی نیز ارائه شود. اگر دوستانی که این هجمه ها را وارد میکنند؛ جستجو و بررسی انجام دهند متوجه می‌شوند که در واقع جوانان به این سمت پیش می‎روند و شاید نوع پوشیدگی آنها با ما متفاوت باشد اما در نهایت به این سمت پیش می‌روند.

ضمن آن که من در صحبت‌هایم درباره‌ی حضور ایران به عنوان خاستگاهی برای برندهای خارجی، نوع طراحی را در نظر نداشتم بلکه مقصود من نوع سوزن‌دوزی‌ها و دوخت‌های ایرانی بود.

برای مثال گروه موسیقی به نام BTS از کره جنوبی که بسیار پر طرفدار است از «بته جقه اصفهان» برای پوشش خود در کنسرت استفاده کرده‌اند . یعنی دنیا در حال حاضر به سمت دوخت های سنتی و اصیل می رود و همچنبن آمار صادرات ما نیز به خصوص به کشورایتالیا برای صادرات سوزن دوزی‌هایمان بسیار بالا رفته است .

و در واقع من نیز به علت تنوع و زیبایی این دوخت‌ها عنوان کردم که ایران می‌تواند از این زمینه و فرصت استفاده کند برای تلفیق سنت و مدرنیته تا ایران هم جز یکی از برند های جهانی شود اما درهر حال ما کشوری اسلامی با چارچوب قانونی مشخصی هستیم و باید در این چارچوب حرکت کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا