خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روزانه 2000 تبعه غیرمجاز وارد کشور می‌شود

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از ورود اتباع غیرمجاز به کشور باید جلوگیری شود و این مسئله باید ساماندهی شود، روزانه یک تا دو هزار ورود اتباع غیرمجاز به کشور داریم که باید در این زمینه نیز فکر اساسی صورت بگیرد.

به گزارش تسنیم، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور طی سخنانی در نشست سراسری استانداران با بیان این مطلب “برای اولین بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک مورد کشته هم نداشتیم” اظهار داشت: در این دوره از انتخابات، حوادث، خسارات و نزاع‌ها به‌شدت پایین آمد که در برخی استان‌ها مثل لرستان و چهارمحال و بختیاری با مدیریت مسائل، نیاز به نیرو نشد.

وی افزود: چندین گروه تروریستی قصد برهم زدن انتخابات هفتم اسفند را داشتند و در اعترافات خود نیز به این مسئله تأکید کردند که خوشبختانه ما 4 تا 5 گروه تروریستی را در جنوب و جنوب شرق کشور منهدم کردیم. امروز گروهک‌های تروریستی به‌صراحت می‌گویند که هرطور شده باید در ایران کاری کنیم اما تاکنون با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور مشکلی از سوی این گروهک‌ها متوجه کشور نشده است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ادامه خطاب به استانداران گفت: احتمال دارد در ایام تعطیلات نوروز نتایج انتخابات توسط شورای نگهبان تأیید شود و ممکن است در برخی نقاط پیامدهایی داشته باشد که لازم است دوستان مراقبت کنند.

ذوالفقاری با انتقاد از عدم عزم جدی در مبارزه با قاچاق اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد مربوطه، جلوی 98 درصد قاچاق گرفته نمی‌شود. جلوی آن ٢درصدی که گرفته می‌شود نیز به‌شکل دیگری وارد جامعه می‌شود. ما هزینه‌های زیادی در این زمینه دادیم و در جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور توضیحاتی را ارائه کردیم و قرار شد فکر اساسی در این زمینه صورت گیرد؛ به‌اعتقاد من باید تعرفه‌ها و عوارض شکل منطقی به خود بگیرد تا حجم قاچاق کاهش یابد.

وی اضافه کرد: حدود ١٥ کشور در اطراف ما هستند اما هیچ‌کدام مشکلات قاچاق را ندارند، قاچاق راه حل اقتصادی دارد و نیازمند ساماندهی زیرساخت‌ها است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: از ورود اتباع غیرمجاز به کشور باید جلوگیری شود و این مسئله باید ساماندهی شود، روزانه یک تا دو هزار ورود اتباع غیرمجاز به کشور داریم که باید در این زمینه نیز فکر اساسی صورت بگیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا