خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مردم با احساس اختلاف بین ارتش و سپاه ناراحت می‌شوند»

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: مردم با احساس اختلاف بین ارتش و سپاه ناراحت و با احساس وحدت بین آن دو خوشحال می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان و فرماندهان گروه پدافند هوایی خنداب ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با اشاره به جایگاه ارتش در جامعه گفت: ارتش امروز به عنوان یک ارتش ولایی، شجاع و امین شناخته می شود.

وی افزود: ارتش امروز ثابت کرده است که امانت دار نظام، پای کار، پاکدست، مقتدر و با وجدان کاری بالا است، اما با وجود این شرایط بسیار مطلوب، ما هرگز نباید به  وضعیت موجود راضی  باشیم چرا که رضایت به وضعیت موجود به معنای پذیرش پس‌رفت است، لذا همه باید دست در دست هم قرار دهیم تا منزلت ارتش را هرچه بیشتر و بهتر ارتقا ببخشیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکیدکرد: یکی از مهم ترین وظایف ما، حفظ و ارتقای منزلت ارتش است، منزلت ارتش امروز کلمه طیبه و ارتش حزب الله بودن است، یعنی مردم ما ارتش را به عنوان یک سازمان حزب‌اللهی، با صلابت و ولایی می شناسند و بسیار ارتش را دوست دارند، برابر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی): ارتش امروز نمایشگاه بزرگی از ارزش های اسلامی است.

محمد حسنی در ادامه با اشاره به وحدت همیشگی ارتش و سپاه ادامه داد: ارتش و سپاه پناهگاهی محکم و نفوذ ناپذیر برای مردم هستند. وحدت سپاه و ارتش برای دشمنان نظام اسلامی بیم آفرین و برای دوستان نظام اسلامی  امید آفرین است. مردم با احساس اختلاف بین ارتش و سپاه ناراحت و با احساس وحدت بین آن دو خوشحال می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که ارتش و سپاه مکمل یکدیگر هستند، تصریح کرد: سپاه و ارتش دو برادر برای دفاع از این مردم و میهن اسلامی هستند و هیچ شکی نیست ارتش بدون سپاه و سپاه منهای ارتش، هر دو ناقص خواهند بوو. هر دو مأموریت مخصوص به خود را دارند، مکمل یکدیگر بودن سپاه و ارتش تامین کننده منافع کلان ملی است بنابر این حرکت در مسیر تقویت وحدت این دو بنیان مرصوص و مظهر اقتدار ملی تکلیف شرعی و انقلابی همگانی است.

درپایان این دیدار، از کارکنان برتر قرآنی یگان توسط حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی تقدیر شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا