خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست فرماندهان حشد شعبی و سازمان مبارزه با تروریسم

مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان حشد شعبی امروز (چهارشنبه) از برگزاری نشست مشترک میان فرماندهان حشد شعبی با نیروهای مسلح عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، این نشست چند روز بعد از حمله نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم به مقر گردان‌های حزب‌الله در جنوب بغداد به دستور مصطفی الکاظمی برگزار شد؛ حمله‌ای که بازداشت نیروهای حشد شعبی را در پی داشت.

مهند العقابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان حشد شعبی به خبرگزاری شفق نیوز اظهار کرد: این نشست بعد از رویدادهای اخیر در منطقه الدوره، مقر مورد حمله به منظور تلطیف فضا انجام گرفت. الکاظمی تمامی فرماندهان حشد شعبی و فرمانده سازمان مبارزه با تروریسم را دور هم جمع کرد تا هر دو را شرکا و دوستان یکدیگر در نبرد آزادسازی معرفی کند.

وی تصریح کرد: هدف از این نشست خاموش کردن آتش فتنه‌ای است که برخی سعی در شعله ور کردن آن دارند، نشست امروز پیامی است مبنی بر این‌که آنچه روی داد گذراست و هر دو نیروهای امنیتی رسمی هستند و تحت فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق فعالیت می‌کنند.

این مقام حشد شعبی افزود:‌ در این نشست فالح فیاض، رئیس حشد شعبی و فرمانده صف اول حشد و عبدالوهاب ساعدی، فرمانده سازمان مبارزه با تروریسم حضور داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا