خرید تور تابستان ایران بوم گردی

60 درصد سرقت‌های خشن در کرمانشاه کشف شده است

خبرگزاری ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امسال ۶۰ درصد سرقت‌های خشن رخ داده در استان از قبیل سرقت منزل، مغازه، وسایل نقلیه، قاپ زنی و… با تلاش ماموران پلیس کشف شده است.

سردار “مهدی حاجیان” در قرارگاه مبارزه با سرقت استان که به ریاست سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فراجا برگزار شد، اظهار داشت: سرقت مغازه، منزل، خودرو، موتورسیکلت، قاپ زنی، اماکن، احشام و محموله در زمره سرقت‌های خشن قرار می‌گیرند که برخورد با این جرائم و کشف هر چه سریعتر این جرائم جزو اولویت‌های کار پلیس بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا و با تلاش ماموران پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ها و پاسگاه های استان، از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ درصد این جرائم در مجموع کشف و عمده اموال سرقتی نیز به صاحبان آن‌ها بازگردانده شده است.

 حاجیان با اشاره به اینکه کرمانشاه در کشف برخی جرائم خشن وضعیت بسیار مطلوبی دارد، گفت: به عنوان نمونه از ابتدای سال تاکنون ۹۲ درصد خودروهای سرقت شده به همراه ۹۰ درصد از قاپ زنی‌های صورت گرفته کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین با تلاش شبانه‌روزی همه همکاران ما، ۶۹ درصد سرقت موتورسیکلت و احشام و همچنین ۶۵ درصد سرقت منازلی که اتفاق افتاده کشف شده است.

وی در عین حال از کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرائم خشن در کرمانشاه خبر داد و گفت: این کاهش نتیجه اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح‌های متعددی است که امروز باعث شده مردم استان امنیت را بیشتر از گذشته احساس کنند.

حاجیان در پایان با بیان اینکه رشد فزاینده سرقت‌ها در استان متوقف و امروز به صفر رسیده است، گفت: به مردم شریف کرمانشاه قول می‌دهیم با همه توان برای منفی شدن نرخ سرقت تا پایان سال تلاش کنیم و مردم ثمره این تلاش و جدیت ماموران پلیس را خواهند دید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا