خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه سرگشاده جمعی از خبرنگاران خوی خطاب به فرماندار

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان خوی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به فرماندار و رئیس ستاد مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان، از افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان در روزهای اخیر انتقاد کردند و خواهان بکار گیری روش های جدی و کارشناسی شده برای مبارزه با شیوع این بیماری شدند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از رسانه‌ی محلی «دروازه سنگی»، این خبرنگاران در نامه خود نوشته اند: هر چند که به باور برخی از مسوولان علت شیوع دوباره و گسترش ابتلا به کرونا و متعاقب آن افزایش مرگ و میر شهروندان ناشی از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بی تفاوتی مردم به این مساله مهم است. اما به باور ما، گسترش شیوع بیماری و حتی بی تفاوتی مردم نسبت به این مساله حساس و مهم که با جان و سلامتی آنها سروکار دارد، نشانه ی اگر نگوییم شکست، حداقل ضعف برنامه ریزی و عملکرد مسوولان در این حوزه می باشد.

در بخش دیگری از نامه، خبرنگاران نسبت به عدم حضور خود در جلسات ستاد و عدم اطلاع رسانی به مردم اعتراض کرده و نوشته اند: از زمان شیوع این ویروس منحوس تاکنون متاسفانه نه تنها به جلسات این ستاد خبرنگاران رسانه و اصحاب جراید و خبرنگاران دعوت نشده اند، حتی رئیس یا سخنگو و یا هریک از اعضای ستاد و یا رئیس دانشکده علوم پزشکی نیز خود را موظف به نشست خبری ندیده اند. نه برای بیان برنامه ها و علکرد خود و نه برای چگونگی آگاهی دادن به مردم.
در این نامه خبرنگاران چند سوال مطرح و خواستار پاسخگویی شده اند از جمله اینکه: چرا عدم راه انداری دستگاه سی تی اسکن اهدایی خیرین در بیمارستان آیت اله خویی به علل فنی، به مردم اطلاع رسانی نشد تا موجب تشویش مردم و نگرانی آنها نشود؟!

چرا برای آگاه سازی مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی از پتانسیل رسانه ها استفاده نشده و نمی شود؟!

چرا ادارات و بخصوص بانکها موظف به ارایه ماسک رایگان به مراجعین خود نشده اند؟!

چرا رئیس ستاد مبارزه با کرونا از اختیارات قانونی خود برای اعمال محدودیت های کرونایی در شهرمان علیرغم افزایش ابتلا تاکنون استفاده نکرده است؟!

در پایان نامه هم آمده است: ما فقط به سلامتی مردم و شکست این بیماری منحوس فکر می کنیم. شما چطور؟! منتظر پاسخ جنابعالی هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا