خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ایران و روسیه درِ انبارهای تسلیحاتی خود را برای ارتش عراق باز کردند»

نوری مالکی امروز (پنج‌شنبه) جزئیات سقوط موصل به دست داعش را افشا کرد و ‌گفت: واشنگتن به هیئت عراقی اطلاع داد که سلاحی به عراق برای مقابله با داعش تا زمانی که مالکی در قدرت است، نمی‌دهد در حالی‌که ایران و روسیه درهای انبارهای تسلیحاتی‌شان را برای یاری به ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی باز کردند.

به گزارش ایسنا، نوری‌ مالکی، نخست وزیر پیشین عراق در گفت‌وگو با خبرگزاری المعلومه تاکید کرد، سقوط موصل به دست داعش با توطئه داخلی ارتش عراق یعنی خروج نیروها و عدم مقابله با هر تلاش گروه‌های تروریستی و عدم ایستادگی در مقابل آنها رخ داد.

مالکی افزود: میادین تحصن‌ها تبدیل به پادگان‌های مملو از سلاح همزمان با بحران سوریه شده بودند در حالی‌که همه منتظر سقوط نظام اسد به دست النصره و داعش بودند تا بعد از سقوط دمشق، عناصر تروریستی وارد عراق شوند و قدرت را در بغداد هم ساقط کنند.

نخست وزیر پیشین عراق تاکید کرد: واشنگتن به هیئت عراقی اطلاع داد که سلاحی به عراق برای مقابله با داعش تا زمانی که مالکی در قدرت است، نمی‌دهد در حالی‌که ایران و روسیه درهای انبارهای تسلیحاتی‌شان را برای یاری به ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی باز کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا