خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«عاملین تخریب پل “کاکارضا” مجازات می‌شوند»

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پل تخریب شده “کاکارضا” در سلسله گفت: پرونده این حادثه در قوه قضاییه در حال بررسی است و قطعا با تمامی عاملین حادثه که در تخریب این پل سهم داشته اند، برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا اسلامی عصر پنجشنبه در بازدید از روند احداث پل تخریب شده کاکارضا با بیان اینکه مهمترین نکته در فرآیند احداث پل کاکارضا، انجام مطالعات زمین شناسی برای احداث دقیق آن است، اظهار داشت: پیمانکار با صلاحیتی برای این طرح انتخاب شده و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی شده حداکثر تا آبان ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: امیدواریم که مانعی در روند ادامه احداث این طرح مشکلی ایجاد نشود تا در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی نکته مهم در خصوص پل کاکارضا را، بازآفرینی این پل دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین مرحله در این فرایند انجام مطالعات ژئوتکنیک و ژئوفیزیک بوده است تا پل با محاسبات دقیق احداث شود، به این منظور، طراحی‌ها انجام، مناقصه برگزار و پیمانکار دارای صلاحیت، انتخاب شده است.

وی با اشاره به دلایل کندی پیشرفت طرح، خاطرنشان کرد:  از مهمترین دلایل کندی پیشرفت ضرورت طراحی و باز مهندسی آن بوده است و طی کردن فرآیندهای قانونی تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار بوده است.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه تخریب پل نوساز کاکارضا باعث شده تاکنون ۱۱۱ تصادف جرحی و ۱۱ تصادف منجر به فوت در این مسیر رخ دهد، عنوان کرد: پل تازه تاسیس کاکارضا که تنها دو سال از بهره برداری آن می گذشت در سیل ۹۸ تخریب شد و به دلیل دوطرفه شدن مسیر فعلی، تاکنون چندین حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح در این منطقه رخ داده که در ۲ مورد آن خودرو یک خانواده سه نفره سال گذشته از این سازه سقوط کرد و هفته گذشته نیز در تصادفی خونین پنج نفر در این قطعه جان باختند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا