خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | مصاحبه‌ی صریح با غلامرضا تاجگردون: اینها نفوذی‌اند

فیلم کامل مصاحبه‌ی صریح با غلامرضا تاجگردون، نماینده‌ی گچساران در مجلس درباره‌ی حواشی ایجاد شده بر سر اعتبارنامه‌اش که پنجشنبه شب در دفتر انصاف نیوز انجام شده و به صورت زنده از اینستاگرام پخش شده است را در زیر می‌بینید.

در روزهای اخیر تعدادی از دیگر نمایندگان یک جریان سیاسی و رسانه‌های آنها با طرح ادعاهایی در پی حذف این نماینده از مجلس جدید هستند.

قسمت اول:


لینک قسمت اول در آپارات [اینجا]

لینک قسمت اول در یوتیوب [اینجا]


قسمت دوم:


لینک قسمت دوم در آپارات [اینجا]

لینک قسمت دوم در یوتیوب [اینجا]


گزارش متنی این مصاحبه به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. با عرض پوزش چند دقیقه اول فیلم به دلیل مشکل فنی کیفیت صدا پایین است

  1. با عرض پوزش چند دقیقه اول فیلم به دلیل مشکل فنی کیفیت صدا پایین است

  2. ایشون هروقت کم میاره پای صدای آمریکا رو وسط میکشه،این سیاست نخ نما شده جناب حاج غلام!

  3. مردم در بدترین شرایط ممکن از لحاظ اقتصادی و معیشت به سر میبرند ولی اقایان مجلسی حتی در این شرایط هم دنبال سیاسی بازی و حذف رقیب هستند. جالبه که دم خروسشون پیداست و بعد دم ز مبارزه با فساد میزنن

  4. این زاکانی میخواد برا قالیباف شاخ و شونه بکشه و زورشو به رخش بکشه گیر داده به تاج گردون کلی نقش خط مار می کشه که هیچ کدومش هم سند تخلف نیست تنها داره شلوغش می کنه که شاید بعدا اقبال بهش رو کنه رئیس مجلس بشه از یه طرف توطئه می چینه که هیئت رئیسه رو استیضاح کنن از طرف دیگه میاد میگه استیضاح هیئت رئیسه بعد از یک ماه درست نیست کاملا مشخصه داره به قالیباف پیام میده . تاجگردون یکی از قاطع ترین رای های مجلس رو آورده و کار امثال زاکانی که با رانت لیستی اومدن بالا خاک پاشیدن به چهره جمهوره یعنی مردم گچساران. یعنی گچسارانی ها اینقدر گیج و نفهم هستن خدای نکرده که بعد از این همه اتهام باز به تاجگردون رای دادن؟ خیر این طور نیست بالا بریم پایین بیاییم اکثریت قاطع مردم گچساران و باشت از تاجگردون راضین چون خدماتش رو دیدن و لمس کردن از انصاف نیوز میخوام یک خبر نگار بفرسته اون منطقه اونم به صورت ناشناس ببینه نظر مردم در مورد تاجگردون چیه . این روش مملکت داری نیست که امثال زاکانی با کلی عقده راه انداختن . دلار رسیده به بیست هزار تومن و اجناس خدا برابر گرون تر شده بعد اینا همه چیز رو ول کردن چسبیدن به تاجگردون . اهای مجلس فکری به حال سقوط پول ملی و خالی شدن سفره های مردم بکنید این شوهای تبلیغاتی رو بزار کنار اقای زاکانی ما که میدونیم در کوتاه مدت برا خودت برنامه ریزی رئیس مجلس شدن کشیدی و در بلند مدت برای رئیس جمهوری شدن خواب و خیال میبافی و خیال می کنی با آقا دوربینی شدن میتونی بعدا رئیس جمهور بشی . بس کنید وضع مملکت از لحاظ اقتصادی فاجعه است و بعید نیست مفسدان اصلی پشت قضیه باشن تا اذهان رو از فسادهای کلان دور کنن. شما الان نگاه کنید چه خبری از مجلس میاد بیرون جز خبر تاجگردون ؟ اقای زاکانی رئیس مجلس نشدی و داغش به دلت موند الان با این سروصداها دنبال اینی رئیس مرکز پژوهشها بشی کیه که ندونه

    2
    2
  5. واقعاً کشور لب پرتگاه هست… خیلی راحت میخوان مخالفان سیاستهاشون رو حذف کنند! شعبه 12 و کمیسیون تحقیق ایشان را تایید کرد. پس دیگه چی میگن!!!

    1
    1
  6. من جنوبی هستم اما هیچ ارتباطی با ایشان و شهرستان انتخابی ایشان ندارم.
    یکی از اتهامات ایشان اسم پدر ایشان را به بدی اوردند.نه فقط پدر بلکه مادر ایشان از انسانهای به نام و نیک در ان منطقه بوده اند. مادر ایشان هم خیر هم بزرگوار بودند که نام پدر و مادر ایشان حتی به منطقه ما که در استان دیگری بودیم رسیده بود.مسایل سیاسی را نمیدانم ولی در اصالت و مردمداری خانواده اینها در جنوب به خوشنامی مطرح هستند.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا