خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش همسر یکی از «دیپلمات‌های ربوده‌شده» به شایعات اخیر

همسر سیدمحسن موسوی یکی از چهار «دیپلمات ربوده شده» ایرانی در لبنان در یادداشتی نوشت: امروز وظیفه ما صبر برای این حکمت است که روزی ماشده است و به یقین پرهیز از رأی و نظرهای بی‌پایه و مقصدی است که بصیرت ما، ولایت‌مداری ما و صبر ما را خدشه دار می­‌سازد.

به گزارش ایسنا در این یادداشت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هرسال اواسط تیرماه انگار غزل­‌های ناگفته­ عالم در خصوص چهار دیپلمات ربوده شده دوباره سروده می­‌شود و هرکسی از ظن خویش یار این سی و چند سال غربت می­‌گردد.

آنچه مسلم است گمانه زنی­‌هایی که در این مدت در خصوص این هجر و غربت چند ساله صورت گرفته؛ همه و همه گواهی می­‌دهد این غم جانکاه آنقدر سخت و عجیب است که روزگار را به واکنش واداشته است.

اما امروز زمانه بیش از هر چیز به سنگرسازی در حوزه حقیقت و حقیقت طلبی نیاز دارد. سنگرسازی که باید باهمدلی، صبر و البته گام برداشتن در زمین بصیرت و ولایت‌مداری دنبال کنیم.

سرنوشت این چهار فرزند وطن بر این است که بود و نبودشان صبورانه زیرسایه حکمت خداوند دوام بیاورد.

امروز وظیفه ما صبر برای این حکمت است که روزی ماشده است و به یقین پرهیز از رأی و نظرهای بی‌پایه و مقصدی است که بصیرت ما، ولایت مداری ما و صبر ما را خدشه دار می­‌سازد.

این حقیقت هرچه باشد امروز باید مایه وحدتی شود که انقلاب را بیمه کرده است و این داغ و فراق هرچند بزرگ باشد در کنار داغ بزرگ و غیرقابل تحمل  نبود حاج قاسم تاب خواهیم آورد.

این بزرگمردان غریب قطعاً اگر بودند همین صبرو بصیرت و شجاعت را طلب می­‌کردند تا خط انقلاب برقرار بماند و واسطه اتصال زمین و آسمانمان باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا