خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صالحی: نتایج بررسی حادثه نطنز به زودی اعلام می‌شود

بنا بر اعلام سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، «علی‌اکبر صالحی»، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سناریوهای مختلف درباره حادثه نطنز در حال بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام می‌شود.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز با حضور آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه گزارشی درباره روند فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان برگزار شد و آقای صالحی در جریان دیدگاه‌های اعضای کمیسیون قرار گرفتند.

وی افزود: در این جلسه آقای صالحی اشاره‌ای به همکاری‌های کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادوار اخیر داشت و توضیح داد که متاسفانه در قطعنامه اخیر شورای حکام اطلاعات مورد ادعای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی مبنای درخواست دسترسی آژانس بوده که این روند مورد انتقاد ماست.

عمویی اضافه کرد: آقای صالحی درباره حادثه نطنز هم توضیحاتی ارائه کرد مبنی بر اینکه سناریوهای مختلف درباره این حادثه در حال بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام می‌شود. همچنین گروه‌های کارشناسی از بخش‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی همه جوانب موضوع را بررسی کرده و شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرد که دلایل حادثه را تشخیص داده اما فعلا به دلایل امنیتی نتیجه بررسی‌ها اعلام نشده است.

وی در پایان گفت که در این جلسه اعضای کمیسیون دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا