خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست صریح وکیل هنگامه شهیدی از قاضی صلواتی: منتشر کنید

وکیل هنگامه شهیدی در واکنش به ادعاهای منتشر شده به نقل از او در دادگاه روح الله زم ادمین کانال آمدنیوز، از قاضی دادگاه خواسته است که مستندات اعترافات ادعایی را اعلام کنند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن واکنش سیدعلی اصغر حسینی در پی می‌آید:

بسمه تعالی. با توجه به اظهارات و ادعاهایی که علیه موکل اینجانب؛ خانم هنگامه شهیدی؛ در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای روح‌الله زم توسط قاضی صلواتی بعنوان ریاست شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران و متهم پرونده مطرح شد و فیلم و گزارش آن در رسانه‌ها ، سایت ها و جرائد خبری انتشار یافت، اینجانب به‌عنوان وکیل خانم شهیدی و باتوجه به اینکه هم اکنون موکلم در زندان است و امکان دفاع از خود را ندارد، از قاضی صلواتی و مجموعه‌ی دادگاه انقلاب درخواست می‌کنم؛ هر سندی اعم از فیلم یا نوشته‌ی امضاء شده از خانم شهیدی دارند که ثابت می‌کند وی مطالب مطرح شده در جلسه‌ی دادگاه را بیان نموده، این اسناد و مدارک را در اسرع وقت منتشر نمایند.

در غیر این صورت برحسب ضرورت و در دفاع از موکلم، جزئیات پرونده‌ی مربوط به خانم شهیدی و نحوه صدور حکم و محکومیت ایشان، منتشر خواهد شد تا بر همگان مشخص شود؛ آیا خانم شهیدی در یک فرایند قانونی و عادلانه بازداشت، محاکمه و به مجازات سنگین ۱۲ سال و ۹ ماه حبس تعزیری محکوم شده و در زندان به سر می برد یا خیر؟!

بنده به‌عنوان وکیل خانم شهیدی اعلام می‌کنم در صورت ارائه هرگونه سند محکمه پسند و قانونی دال بر موارد مطروحه در جلسه‌ی دادگاه آقای زم، خانم شهیدی تا آخرین روز محکومیت حبس صادره را بدون هیچ اعتراضی در زندان سپری و به‌علاوه تا پایان عمر از تمام فعالیت‌های سیاسی و رسانه‌ای کناره‌گیری خواهند نمود.

ضمناً اظهارات آقای روح‌الله زم علیه خانم شهیدی و کلاً اقاریر و اعترافات یک متهم علیه دیگران، «قانوناً و شرعاً» فاقد هرگونه اعتبار و سندیتی است و رهبری انقلاب نیز در خطبه‌های عید فطر سال ۱۳۸۸ این امر را مورد تصریح و تاکید قرار دادند.

در پایان از ریاست محترم قوه قضائیه که شاهد تلاش‌ها و زحمات ایشان برای ایجاد تحولات اساسی در قوه قضائیه هستیم، تقاضا می‌کنم گزارش تیم تحقیق و تفحص پرونده موکلم که در بهمن ماه سال ۹۸ در محل زندان اوین با خانم شهیدی ملاقات داشتند را برای اطلاع همگان منتشر نمایند.

سیدعلی اصغر حسینی، وکیل هنگامه شهیدی، پنجشنبه ۲۲/۳/۱۳۹۹

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این خانم چنان قلم را در دست گرفته که انکار استاد سروش در حال نت برداری می باشند. تا این خانم و دیگری نسرین خانم جایزه نوبل نگیرند ،دست از سر مملکت برنمی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا