خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد تند استاندار از مدیران خراسان شمالی

محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی با ابراز نارضایتی از عملکرد تعدادی از مدیران گفت: نبودن تعدادی از مدیران در این استان از بودن آن ها بهتر است.

به گزارش ایسنا شجاعی در جلسه بررسی تفاهم نامه های سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی که 16 تیرماه در محل استانداری برگزار شد، در ارتباط با گلایه سرمایه گذار که تاکنون زمینی به وی برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در شهرستان جاجرم اختصاص نیافته است، خطاب به تعدادی از مدیران اظهارکرد: مشکل در وجود درک است و گرنه قوانین و مقررات از ابتدا وجود داشته و باید انجام هم بشود و مدیران باید روند سرمایه گذاری را در استان تسهیل کنند.

وی افزود: در کل تعدادی از مدیران که مانع امر سرمایه گذاری می شوند باید تابلویی در ورودی شهرهای این استان نصب کنند و اعلام کنند که ورود سرمایه گذار ممنوع.

شجاعی با تاکید بر اینکه شان مدیریت در اجرای کار است، ادامه داد: این سرمایه گذار فقط زمین می خواهد اما وظیفه او نیست که با تک تک دامداران منطقه صحبت کند و رضایت آن ها را دریافت کند.

وی تصریح کرد: مدیر کل منابع طبیعی استان باید دامداران منطقه را دور هم جمع و با آن ها صحبت می کرد و رضایت آن ها را طبق قانون می گرفت تا زمین به سرمایه گذار برای امر سرمایه گذاری اختصاص یابد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: مدیران باید باعث شوند که کارها در استان انجام شوند چراکه 79.8 درصد مردم این استان مشمول دریافت یارانه سوخت شدند و این امر بسیار بد است.

وی افزود: یکی از مصوبات این جلسه این است که مدیر کل منابع طبیعی استان باید به شهرستان جاجرم رفته و در آنجا رضایت دامداران را برای اختصاص زمین به سرمایه گذار دریافت کند و تا زمانیکه این امر به طور کامل انجام نشده از آن شهرستان خارج نمی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا