خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چگونه هزینه‌ دفتر کار خود را کاهش دهیم؟

فضای کار اشتراکی سروکورپ

مهم‌ترین ویژگی فضاهای کار اشتراکی، صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. اما صرفه‌جویی به این معنی نیست که از برخی از مزایا چشم‌پوشی کنید. فضای کار اشتراکی سروکورپ، با طراحی سرویس «دفتر کار اختصاصی» نه تنها هزینه‌های کسب‌وکارها را بهینه کرده، بلکه خدماتی با استاندارد جهانی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

دفتر کار اختصاصی، کامل‌ترین خدمت سروکورپ است. شامل یک اتاق کار شخصی مبله با دسترسی شبانه‌روزی که با استاندارد دفتر مرکزی استرالیا تجهیز شده است. دفتر کار اختصاصی، علاوه‌بر دفتری با چشم‌انداز تهران در طبقه ۱۵ برج کیان، خدماتی نظیر خط تلفن، منشی حقیقی، اینترنت، پشتیبانی IT، دستیار شخصی و نیروی خدماتی در اختیار شرکت‌ها می‌گذارد. اتاق‌های جلسه و اتاق هیئت مدیره، دیگر مزیت سروکورپ هستند که کسب‌وکارها را از صرف هزینه‌های کلان برای تجهیز اتاق جلسه بی‌نیاز می‌کنند. اتاق‌های جلسه سروکورپ با امکانات کامل و طراحی مدرن، از پیش آماده شده‌اند و مشتریان هزینه آن را به صورت ساعتی و تنها به میزان استفاده پرداخت می‌کنند.

در واقع دفتر کار اختصاصی، یک فضای کار راحت و بدون دغدغه است که خیال کسب‌وکارها را از کارهای مربوط به دفتر راحت می‌کند. تیم سروکورپ دفتر کار را اداره می‌کنند تا تمام تمرکز مشتریان بر روی کسب‌وکارشان باشد. از سوی دیگر دکوراسیون داخلی فضای کار اشتراکی سروکورپ همراه با چشم‌انداز بی‌نظیر شهر تهران از تقاطع خیابان ولیعصر و ظفر، اعتبار کسب‌وکارها را نزد مشتریان‌شان بالاتر می‌برد.

و در نهایت، دفاتر کار اختصاصی سروکورپ، با داشتن اجاره‌نامه رسمی و کد رهگیری، دفتر کار رسمی و ثبتی کسب‌وکارهای هستند. جایی که کار کردن، شبکه‌سازی با افراد حرفه‌ای و استفاده از خدماتی با کیفیت جهانی در کمال راحتی و با کسری از هزینه‌ خدمات مشابه در دفترهای کار معمول، انجام می‌شود.

تلفن: ۴۱۴۰۶۰۴۴

نشانی: ولیعصر، بالاتر از ظفر، برج کیان، طبقه ۱۵

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا