خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد پدر روح الله زم: رسانه‌های مخالف نظام نامه را جعل کردند

محمدعلی زم پدر روح الله زم (مدیر آمدنیوز) از آنچه جعل یادداشتش در برخی رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی در نحوه‌ی انعکاس دو یادداشت اخیرش خوانده انتقاد کرد و ضمن حمایت از رویکرد ابراهیم رئیسی در حوزه‌ی مبارزه با فساد، تاکید کرد: اختلاف نظر در جزئیات اجزای مدیریتی اداره کشور را به‌مثابه اشکالات درون‌خانواده می‌دانیم.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل یادداشت آقای زم با عنوان «کشتی پوياي انقلاب» در پی می‌آید:

بنده خدمت برادر بزرگی که با هدایت حضرت رهبری کمر همت‌شان را برای مبارزه با مفسدین و ان‌شاء‌الله دفع كامل فساد از این سرزمین چنين محكم بسته است، نامه‌ای ننوشته‌ام و فقط در دو یادداشت «سلام» روزهای ۴ و ۵ شنبه هفته پیشین به نقل از مقدمه لایحه دفاعیه وکیل تسخیری معتمد ریاست محترم قوه قضاییه نوشته بودم که وی معتقد است، چنانچه در مسیر مقدماتی رسیدگی پرونده آقای روح‌الله زم ریزه‌کاری‌هایی که در قانون، مندرج است رعایت می‌گردید، شاید در صدور حکم قاضی محترم دادگاه بدوي وی، مؤثر واقع و او محکوم به اعدام نمی‌گردید!

دوستان عزیز!
به‌رغم وضوح این موضوع، برخی رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی که در کمین‌اند تا از هر فرصتی برای طعنه‌زدن، تکه‌انداختن و به نفع اربابان زر و زور و تزویر جهانی خود علیه ایران سرافراز، بهره ناحق بجويند، از فحوای یادداشت‌هاي بنده، نامه‌ای جعل کرده و مخاطب آن را هم ریاست محترم قوه قضاییه قرار داده! و از تذکر وکیل محترم و متعهد روح‌الله، که بنده به رسم ادای وظیفه «امر به معروف» آن را متذکر شده بودم، سوء استفاده کرده‌اند!

دوستان جانی!
همگان، خصوصاً طیف‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی باید بدانند که بنده و فراوانی از فرزندان این مرز و بوم، با انقلاب، امام و رهبر فرزانه خود عقد اطاعت و هم‌پیمانی هميشگي داشته و داریم و در راه تحقق آرمان‌های مقدس و اهداف متعالی انقلاب و جمهوری اسلامی که اعلای اسلام عزیز، سرفرازی ملت و استقلال ایران عزیز است تا آخرین قطره، خون و نفس‌های مانده در جان خود، ایستادگی و مقاومت داشته و اختلاف نظر در جزئیات اجزای مدیریتی اداره کشور را به‌مثابه اشکالات درون‌خانواده می‌دانیم كه بین آنها و بیگانگان و همسایگان، هیچ ربط و ارتباطی وجود ندارد و نخواهد داشت و به فضل و رحمت الهی، ایران سرافراز كه برخوردار از رهبری خردمند، آگاه، شایسته، صبور و حکیم است با وحدت همگان و با اتکال به خدای بزرگ، مقتدرانه کشتی انقلاب را به مقصد غایی آن، راهبری خواهد نمود! و به گفته قرآن عزيز:
«وَ لَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ/ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِکونَ»

انتقاد پدر روح الله زم به روند رسیدگی به پرونده

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا