خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین جزییات از حمله ی مسلحانه در کرج

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با بیان اینکه فرد مورد حمله قرار گرفته ارتباطی با سیستم قضایی ندارد و به امر وکالت مشغول است، گفت: بعد از عمل جراحی انجام شده روی این وکیل دادگستری حال وی مساعد است.

حسن جهانشاهلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد آخرین جزئیات یک فقره درگیری منجر به قتل در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: دلیل اصلی این درگیری و به‌قتل رساندن مقتول اختلاف بین این دو نفر بوده است.

وی در مورد شخصی که در اخبار از وی به عنوان قاضی نام برده شده بود، افزود: این شخص بازنشسته بود و از چندین سال پیش به امر وکالت اشتغال داشته و هیچ‌نوع ارتباط قضایی و استخدامی با دادگستری استان البرز ندارد و دلیل مصدومیت وی حضور در صحنه درگیری بوده که مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با بیان اینکه قاتل هنوز شناسایی نشده و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است، بیان کرد: براساس آخرین اطلاعات جمع‌آوری شده، هدف از این حمله مسلحانه انگیزه شخصی و با نیتی به غیر آسیب به این وکیل دادگستری بوده است.

وی با ببان اینکه مقتول در محل باغ مسکونی متعلق به وکیل دادگستری به قتل رسیده است، گفت:  تحقیقات در مورد جزئیات و انگیزه ضاربان مسلح از طریق مراجع اطلاعاتی و انتظامی استان در حال پیگیری است که بدیهی است پس از طی مراحل قانونی و به صلاحدید قاضی مسئول پرونده در مورد آن اطلاع رسانی می‌شود.

جهانشاهلو درمورد وضعیت جسمانی مجروح این حادثه، تصریح کرد: با انجام عمل جراحی انجام شده روی این فرد وضعیت وی مساعد بوده و خطر رفع شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا